Po kilku miesiącach negocjacji EXPEN podpisał umowę z włoską firmą Signature srl i został wyłącznym dystrybutorem Pininfarina Segno na rynku b2b w Polsce oraz krajach bałtyckich.
Pininfarina Segno to projekt zrodzony z wizji i unikalny w swoim gatunku. Stwarza on nowe doświadczenia i perspektywy w zakresie projektowania produktów dzięki technologii, materiałom oraz ich zastosowaniu. Pininfarina Segno łączy najnowoczesniejsze technologie i umiejętności rzemieślnicze, aby dodać nowy rozdział w historii pisania i nie tylko. Produkty produkowane są we Włoszech.
Początek marki Pininfarina wiąże się z motoryzacją, a wymienienie wszystkich samochodów, które stworzyli jej projektanci, zajęłoby bardzo dużo czasu. Najbardziej znane modele z początków firmy to projekty dla Lancii, Alfa Romeo, Ferrari, Fiata, Volvo, Rolls-Royce, Cadillaca czy Chevroleta. Nadal studio specjalizuje się w projektach motoryzacyjnych, jednak przez lata bardzo rozszerzyło swoje zainteresowania. Obecnie realizowanych jest wiele projektów pod szyldem Pininfarina.
– W ofercie EXPEN będą dostępne m.in. artykuły piśmiennicze (w tym głównie produkty z opatentowaną końcówką ETHERGRAF®), ekologiczne notesy (zawierające papier z kamienia) oraz galanteria skórzana (ręczne szwy, skóra połączona z tkaniną z prawdziwego drewna). Produkty dostępne w sprzedaży są od połowy listopada. Pomimo niezbyt sprzyjającym obecnie warunkom na rynku reklamowym firma EXPEN jako dystrybutor markowych upominków reklamowych premium wierzy, że nowatorskie rozwiązania zaproponowane przez projektantów Pininfarina znajdą swoich miłośników w Polsce – powiedział Adam Chmielewski, dyrektor zarządzający firmy EXPEN. [galeria=”1″]
KL