Marketing MIX Lew PEUGEOT pokazuje nowe oblicze

Lew PEUGEOT pokazuje nowe oblicze

644
0

Najstarsza nieprzerwanie działająca marka motoryzacyjna na świecie, 25 lutego 2021 roku przedstawiła nowe logo, które podkreśla jej osobowość i charakter. To początek kolejnego rozdziału w historii PEUGEOT.

Od 1850 roku PEUGEOT dziesięciokrotnie zmieniał logo, z których każde zawierało znak lwa. Dziś PEUGEOT Design Lab, studio projektowe marki PEUGEOT, realizujące strategię global brand design, prezentuje jedenastą z kolei wersję logo: jeszcze doskonalszego, bardziej prestiżowego i bardziej eleganckiego.

Dotychczasowe logo, stworzone w 2010 roku, musiało się zmienić, by zaakcentować coraz wyższą klasę modeli marki. Równolegle z całkowitą odnową wszystkich modeli, sukcesywnie prowadzoną od 10 lat, PEUGEOT odnowił także swoje logo, aby lepiej pasowało do oferowanych przez markę produktów.

Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowego PEUGEOT 308, nową stroną internetową i powstaniem koncernu STELLANTIS, wszystkie elementy układają się w spójną całość.

PEUGEOT przeszedł pomyślnie przez wszelkie rewolucje: przemysłową, technologiczną, polityczną, społeczną, cyfrową, a teraz także środowiskową, umieszczając w centrum swojej strategii transformację energetyczną i zeroemisyjną mobilność na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to buduje tożsamość PEUGEOT.

PEUGEOT to również marka obdarzona mocą i działająca instynktownie, na podobieństwo będącego jej symbolem lwa. Czyni to z niej markę ponadczasową, łącznik między przeszłością i przyszłością.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marka poczyniła ogromny wysiłek modernizacyjny obejmujący całą gamę jej produktów. A co najważniejsze, cała gama marki jest w trakcie procesu elektryfikacji, wprowadzając kolejne modele w 100% elektryczne lub hybrydowe, zarówno osobowe, jak i dostawcze.

Ta modernizacja i podnoszenie klasy modeli ma obecnie swój dalszy ciąg w postaci unowocześnienia wizerunku samej marki. Powstał nowy logotyp, stanowiący uosobienie tego, co PEUGEOT robił wcześniej, co robi obecnie i co zamierza robić w przyszłości.

Podobizna lwa, obecna także w nowym logo, towarzyszy marce od zawsze. Jest dumnym nośnikiem wartości marki PEUGEOT.

Logo zostało zaprojektowane, by być ponadczasowym, uniwersalnym i wielokulturowym symbolem tożsamości marki.

To wyróżnik, symbol przynależności i uznania. Jest synonimem prestiżu, pewności siebie, długowieczności i rodowodu.

Poprzez logo i jego nową oprawę graficzną marka PEUGEOT łączy przeszłość z hipernowoczesnością. Wyrusza z tym znakiem na podbój nowych rynków, przyspiesza swoje otwarcie na świat, przekazując dalej francuski styl, francuskie know-how i francuski sposób na życie. Otwiera nowy rozdział w swojej historii. Nową epokę.

Marka PEUGEOT ma teraz nowe zobowiązanie wobec swoich klientów: zamienić czas z nią spędzany w czas najwyższej jakości.

A doświadczanie nowej tożsamości PEUGEOT, to doświadczanie dwóch rzeczy w jednym:

Po pierwsze to możliwość cieszenia się obecną chwilą.

We współczesnym świecie nieustającego pośpiechu „czas” stał się jednym z najrzadszych i najcenniejszych dóbr.

W takim świecie PEUGEOT oferuje tym, którzy tego zapragną, możliwość prawdziwego cieszenia się obecną chwilą i korzystania ze wszystkiego, co ma im ona do zaoferowania.

Jest to również możliwość doświadczania wysokiej jakości w wymiarze globalnym.

Samochody, punkty sprzedaży, produkty pochodne, strony internetowe, komunikacja, czy oznakowanie. Są to punkty kontaktu z marką zorganizowane w ramach jednolitego, spójnego i powszechnego systemu.

Strona internetowa stanie się „salonem online”.
Strona internetowa będzie prosta, intuicyjna, wciągająca, atrakcyjna wizualnie, dynamiczna i oferująca różnorodne rozwiązania. Umożliwi klientom płynne przejście przez procedurę sprzedaży. Funkcje strony umożliwią zrealizowanie online wszystkiego, co odbywa się zwykle w salonie sprzedaży: zapoznanie się z modelem, konfigurowanie, sprzedaż, sporządzenie umowy, wybór formuły finansowania, odprzedaż.

Czas spędzony online z PEUGEOT jest najwyższej jakości czasem przyjemności, użytecznym i efektywnym.

Salon sprzedaży staje się z kolei miejscem jeszcze bardziej przyjaznym, atrakcyjnym wizualnie i przekazującym pełną wiedzę o ofercie. Jego zadaniem jest pokazanie klientom, co się kryje pod hasłem przyspieszenia w transformacji energetycznej, pokazanie nowych technologii i nowych rozwiązań w zakresie mobilności.

Czas spędzony w salonie PEUGEOT jest również cennym czasem, który umożliwia zaplanowanie przyszłości.

W ten sposób strona internetowa i salony sprzedaży wzajemnie się uzupełnią, zyskując wyższą jakość i sprawiając, że czas spędzony z PEUGEOT staje się czasem, który się liczy.

PEUGEOT rozpoczyna pierwszą od 10 lat kampanię marki: THE LIONS OF OUR TIME
Poprzez optymistyczną, światową kampanię PEUGEOT zwraca się do swoich klientów i do tych, którzy jeszcze nimi nie są. Marka podbija w ten sposób nowe, uniwersalne terytorium, jakim jest czas. Pragnie oddać hołd „współczesnym lwom” w każdym wieku, należącym do różnych kultur i pochodzącym z różnych środowisk, mniej skupionym na zdobywaniu władzy czy pieniędzy, a bardziej na poszukiwaniu czasu wysokiej jakości.

Poprzez kampanię THE LIONS OF OUR TIME, PEUGEOT zachęca konsumentów do ponownego przejęcia kontroli nad ich najcenniejszym dobrem, jakim jest czas, aby przekształcić go w czas najwyższej jakości, pełen bogatych doświadczeń. PEUGEOT jako marka produkująca samochody wysokiej klasy oferuje wszystkim mającym z nią kontakt sekundy, minuty i godziny, które nigdy nie stają się rutyną, zarówno w Internecie, w punktach sprzedaży, jak i w samych samochodach.

 

PEUGEOT nie ogranicza się do samochodowych salonów sprzedaży czy stron internetowych. Marka wprowadza nową, prostą i atrakcyjną kolekcję lifestyle’ową wysokiej jakości, obejmującą odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, akcesoria elektroniczne, zastawę stołową, papeterię, opakowania, miniatury samochodów – cały świat PEUGEOT przybiera dziś barwy nowej tożsamości marki.

Nowe logo otwiera wrota do całego ekosystemu marki, który nie ogranicza się do samej identyfikacji wizualnej. Jest wyrazem bardziej dogłębnej zmiany. Zmiany postawy, zmiany stan umysłu i zmiany stylu życia.

Celem marki PEUGEOT jest bycie dla swoich klientów marką spełniającą ich wymagania nie tylko obecnie, ale i w przyszłości.

PEUGEOT to marka ponadczasowa. W nieustannym ruchu, w ciągłej zmianie.

AS