Browar Tenczynek wystartował z nową kampanią piwa Marakuja pod hasłem #NieWstydźSię, a jej twarzą został Iggy Pop! Za planowanie, strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreacja oraz PR są po stronie agencji kreatywnej Labcon. Obie spółki należą do Group One.
Wraz z premierą nowego piwa Marakuja z oferty Browaru Tenczynek wystartowała kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach i zachęca do wyrażania swojego zdania. Jej twarzą został Iggy Pop – „ojciec chrzestny” punk rocka. W spocie wizerunkowym usłyszymy legendarny hit artysty – „The Passenger”.
Kompleksową obsługą kampanii zajęły się spółki należące do Group One. Dom mediowy Value Media jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji display, szerokie działania w digitalu mające na celu promocję spotu (programmatic i social media). Agencja kreatywna Labcon zajęła się projektem landing page, specjalnymi aktywacjami PR wspierając komunikację kampanii w mediach. Jest też odpowiedzialna za współpracę z influencerami. Za produkcję video odpowiada Lulu Production, a za kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.
Kampania wystartowała 29.03.2021 r.