Logo

Event MIX

Piękna historia kobiecości | Konkurs graficzny Cleanic

Pod hasłem „Piękna historia kobiecości” wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic.

Polska marka Cleanic ogłosiła konkurs z okazji swojego 30-lecia. Akcja jest skierowana zarówno do profesjonalnych grafików, projektantów, plakacistów, ilustratorów i designerów oraz wszystkich amatorów aspirujących do tych ról. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu marki Cleanic, będących kreatywną interpretacją hasła „Piękna historia kobiecości”. Dodatkowych źródeł inspiracji należy szukać w polskim designie, naturze, delikatności i kobiecości.

Najlepsze prace zostaną nagrodzone. W puli nagród jest 9 000 zł i realizacja zwycięskiego projektu, na podstawie którego powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect marki Cleanic.

Laureatów konkursu „Piękna historia kobiecości” wyłoni jury złożone z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego. Prace oceni m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki oraz polskiego designu. Zgłoszenia można przesyłać do 16 maja wyłączenie za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie internetowej.

Ogłoszenie wyników nastąpi 14 czerwca.