Wrześniowy reSTART branży coraz bliżej, a grono wystawców targów powiększa się o firmy, które na targach pojawią się po raz pierwszy. Grupę debiutantów zasiliły właśnie firmy TiM Wina, Fitchoice oraz TwinCaps. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 150 firm.
To właśnie czasy niepewności są najlepszym momentem na inwestycje w marketing, a branża spragniona jest możliwości zaprezentowania swojej oferty face to face i spotkania z klientami. Zwiedzający Festiwal będą mogli zapoznać się z propozycją firmy TiM Wina, która od 30 lat oferuje około 300 indeksów win z 20 krajów świata. – Jest nam niezmiernie miło, że już we wrześniu, na żywo, będziemy mogli podzielić się z Klientami owocami naszej pracy. Z wielką przyjemnością zaprezentujemy szeroki wachlarz unikatowych gatunków wina i pomożemy dobrać wyjątkowy trunek na szczególne okazje. Podpowiemy jak stworzyć idealny zestaw upominkowy w eleganckiej, personalizowanej oprawie, takiej jak elegancki kartonik czy też drewniana skrzyneczka z grawerem. Zaprojektujemy również autorskie etykiety. Chętnie podzielimy się z Państwem naszymi pomysłami, dlatego pełni entuzjazmu czekamy na tegoroczne targi, które z pewnością stworzą doskonałą przestrzeń do zawarcia nowych znajomości, a także wymiany doświadczeń – podkreśla Jakub Jurczyk, reprezentujący markę TiM Wina.
Zachęceni dobrymi opiniami innych przedstawicieli branży, do targów dołączył też krakowski dostawca gadżetów reklamowych, firma Fitchoice.eu. – Na FestiwalMarketingu.pl, jako wystawcy, będziemy po raz pierwszy. Pozytywnych opinii na temat tego wydarzenia, zachwalania i zachwytu wśród wielu znajomych z branży było tyle, że i my wreszcie musieliśmy ulec! Każde targi zawsze dodawały nam wiatru w żagle, więc w obecnej sytuacji energetycznie – dryfujemy już na oparach. Nasza praca to przede wszystkim ludzie, wychodzenie naprzeciw ich potrzebom, próba sprostania najtrudniejszym wyzwaniom, wszystko to, staje się niezwykle trudne i mozolne bez możliwości bezpośredniego kontaktu oraz szczerej rozmowy. Oby ten wrzesień przyszedł jak najszybciej! – mówi Szymon Pryka z firmy Fitchoice.eu.
Zwiedzający będą mogli zapoznać się również z innowacyjnym produktem, jakim jest brelok TWINCAPS, chroniący otwarte puszki z napojami. – FestiwalMarketingu.pl jest dla nas wyjątkową okazją do zaprezentowania naszej firmy i niebanalnego produktu. Biorąc pod uwagę, że nasz produkt jest jedyny w swoim rodzaju i spełnia zarówno funkcję reklamową, jak i użytkową, mamy nadzieję na nawiązanie wielu kontaktów handlowych, które przyniosą wymierne korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i dla nas. Jednak największą zaletą targów, będzie możliwość osobistego spotkania z klientami. Takich spotkań nie zastąpi nawet najprzyjemniejsza rozmowa telefoniczna czy korespondencja mailowa. Przez ostatni rok pandemii, wszystkim nam brakowało takich spotkań. Żywimy nadzieję, że to już ostatni rok społecznej izolacji, a nasza branża, jak również inne, wreszcie złapią oddech. Tego życzymy Wszystkim przedsiębiorcom w Polsce i na świecie. Do zobaczenia na targach FestiwalMarketingu.pl – reasumuje Paweł Rozmiarek z firmy TwinCaps.
Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ.
Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.