Logo

Tylko w OOH magazine

TOP Dostawcy czekają na reSTART branży! Kolejni wystawcy FestiwalMarketingu.pl

Happy Gifts, fiori, goodram/ Wilk Elektronik SA, Capira i CiTRON GROUP to kolejni TOP Dostawcy, którzy niecierpliwie czekają na wrześniowe targi FestiwalMarketingu.pl. Jak podkreślają wystawcy, wydarzenie da możliwość bezpośredniej prezentacji swoich produktów obecnym i potencjalnym klientom.

Przygotowania do FestiwalMarketingu.pl nie zwalniają. Organizatorzy oraz wystawcy z dużym entuzjazmem oczekują na nadejście 15 września. – Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do zbliżającego się wydarzenia. FestiwalMarketingu.pl to aktualnie maszyna napędzająca nasze działania. Po tylu miesiącach ograniczeń będziemy mogli spotkać się na żywo, by  odbudować relacje biznesowe w bezpiecznej przestrzeni i jak zawsze fantastycznej atmosferze. Trudny czas, który wszyscy przeszliśmy, pozwolił nam wziąć głęboki oddech. Z dystansem spojrzeliśmy na to, co najbardziej istotne, by sprostać wymaganiom rynku produktów reklamowych. Mamy nadzieję, że nasze propozycje i nowości będą tym, co trafi w punkt w tak zmienionej pandemią branży – mówi Katarzyna Kalinowska-Franiel, Marketing Manager w Happy Gifts.

Firma fiori podczas Festiwalu zaprezentuje zwiedzającym swoje nowe narzędzie cyfrowe do efektywnych zakupów. – Pandemia Koronawirusa zmieniła wszystko. W pewnych obszarach świat wyhamował, łapiąc oddech, w digitalizacji natomiast przyspieszył. Cyfryzacja wrzuciła drugi bieg, czy to w organizacji spotkań (online), czy też w obszarze promocyjnym (celowane kampanie). Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom na Festiwalu Marketingu, postanowiliśmy pokazać nasze nowe narzędzie cyfrowe do efektywnych zakupów promocyjnych, ułatwiających wyszukiwanie produktu, przy jednoczesnym skróceniu procesu. Jesteśmy pewni, że rozwiązanie, które zaprezentujemy spodoba się klientom i będzie pomocne w ich codziennej pracy – dodaje Mateusz Wasylko, Assistant Executive w fiori.

Na osobiste spotkania i prezentacje produktów „must have” z niecierpliwością czeka Edyta Kopańska, kierownik działu sprzedaży w Wilk Elektronik SA. – Cieszymy się, że będziemy mieli możliwość osobistego spotkania z naszymi obecnymi, jak i przyszłymi klientami. Nawet najlepsze katalogi i spotkania online nie zastąpią bezpośredniego kontaktu, a właśnie relacje z klientami zawsze bardzo ceniliśmy. Na naszym stoisku nie zabraknie nowości, ale i naszych wiodących produktów. Obecnie stawiamy na przenośne dyski SSD, które w tym roku wprowadziliśmy do oferty. Mamy się też czym pochwalić – pamięć USB UME ECO zdobyła nagrodę „must have” plebiscytu organizowanego podczas Łódź Design Festival dla najlepszych polskich produktów. Chcielibyśmy zatem by to właśnie model UME, był tym „must have” w ofercie naszych partnerów – podsumowuje Edyta Kopańska.

O tym, że FestiwalMarketingu.pl będzie paliwem napędowym dla branży, mówi Karolina Małyska, Sales Manager w Capira. – Decyzji o uczestnictwie w targach nie podjęliśmy od razu. Przekonała nas akcja promocyjna prowadzona przez Festiwal Marketingu w social mediach i zatęskniliśmy. Od tamtego momentu odliczamy czas do września, jesteśmy głodni bezpośrednich spotkań z naszymi Partnerami, organizatorami, przyjaciółmi. Festiwal Marketingu to będzie idealna okazja do tego, aby wspólnie odetchnąć – będzie dla nas wszystkich paliwem napędowym na kolejne miesiące. Mamy jak zwykle sporo nowych propozycji, które tylko czekają na swą prezentację podczas tak długo wyczekiwanego żywego kontaktu z odbiorcą. Tym razem szykujemy odpowiedź na nowy trend, który w czasie pandemii pojawił się w świecie upominków reklamowych – użyteczność! – podkreśla Karolina Małyska.

Wrześniowe targi, to niezwykła okazja do zaprezentowania gadżetów i upominków na najważniejszy sezon w roku – święta Bożego Narodzenia. – Festiwal Marketingu to jedna z nielicznych okazji do prezentacji świątecznej oferty upominków reklamowych szerszemu gronu odbiorców. Zważywszy na okoliczności, z jakimi zmagamy się od ponad roku, to również wyjątkowa okazja do spotkania się z naszymi branżowymi przyjaciółmi. Ubiegły rok staraliśmy się spożytkować na wprowadzeniu zmian, nie tylko w strukturze firmy, ale przede wszystkim w strategii jej działania w kolejnych latach. Efektem zmian jest m.in. rozbudowanie oferty o zupełnie nowe produkty, których premiera będzie miała miejsce właśnie na tegorocznym Festiwalu Marketingu – podsumowuje Magda Owczarska CMO CiTRON GROUP.

Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii Festiwal Marketingu i Druku z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl