Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców FestiwalMarketingu.pl

Chocolate Land oraz marka AMANTE, Friends, ID® Identity, Promonotes oraz Astat to kolejni wystawcy wrześniowych targów, którzy potwierdzili swój udział w FestiwalMarketingu.pl. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło, od 6 czerwca oficjalnie można organizować imprezy targowe.

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, warto też dodać, że pomimo powiększenia powierzchni targowej o kolejne 1200 m2 – zostały już ostanie wolne powierzchnie. Do grona dostawców, którzy pokażą ofertę na targach, dołączyła firma Chocolate Land wraz z marką AMANTE. – Chocolate Land oraz marka AMANTE od wielu lat kojarzy się klientom z wyśmienitymi pralinami belgijskimi w eleganckich personalizowanych opakowaniach. Czas Świąt Bożego Narodzenia to jednak szał na zestawy delikatesowe. FestiwalMarketingu.pl kolejny raz będzie dla nas wspaniałą okazją do spotkania się z klientami, którzy już nam zaufali oraz do poszerzenia tego zacnego grona. Jak się okazało, podczas pandemii firmy nie zapomniały ani o swoich klientach, ani o pracownikach i w tym trudnym czasie izolacji przesyłały za naszym pośrednictwem lubiane i doceniane przez wszystkich delikatesy: słodycze, alkohole, wyszukane przetwory itp. Wierzymy, że ten trend utrzyma się na dłużej, bo trudno znaleźć bardziej uniwersalny upominek. Trudno też o lepszy czas na targi marketingowe niż wrzesień, kiedy po czasie urlopowym wszystkie ręce znów wracają na pokład. FestiwalMarketingu.pl doskonale to wie i daje nam szansę zaprezentowania świeżutkiej oferty. Jest to również okazja na spotkanie z innymi wystawcami i wspólne świętowanie powrotu branży upominków do trybu „real” – mówi Edyta Ślebzak, właściciel Chocolate Land.

Maja Pietkiewicz z firmy Friends podkreśla, że chyba nigdy nie oczekiwali Festiwalu tak bardzo i z taką niecierpliwością. –  Jesteśmy przekonani, że to spotkanie jest niezbędne branży, że pozwoli nam zamknąć ciężki czas klamrą i otworzyć się na nowe możliwości, nowe potrzeby klientów. Z całą pewnością te potrzeby ulegają teraz modyfikacji i razem z naszymi klientami nastawiamy się przede wszystkim na słuchanie. Napędzani wspólną kreatywnością postaramy się dostarczyć nowe pomysły, jakość i energię. Cudownie będzie zobaczyć ludzi, których od dawna spotkać tak tłumnie nie mieliśmy szansy. To wydarzenie to ważne czas biznesowy, ale też rehabilitacja emocjonalna, spotkanie z przyjaciółmi. Nasza oferta także ulega modyfikacjom. Wraz z dostawcami mocno rozbudowujemy linie produktów biodegradowalnych, zdatnych do recyklingu i podnoszących świadomość społeczną. Idziemy, a nawet biegniemy w stronę BIO i EKO – dodaje Maja Pietkiewicz, z działu kreacji firmy Friends.

Wystawcy zgodnie podkreślają, że to najwyższa pora na powrót do normalności. – Udział w tegorocznych targach ma dla nas ogromne znaczenie. Wszyscy pragniemy powrotu do normalności. Możliwość spotkania z klientami, prezentacja oferty, wymiana myśli i uśmiechów to teraz bardzo ważne. Pozytywna energia, która płynie zarówno ze strony wystawców, jaki i odwiedzających ładuje baterie na kolejne miesiące i pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Nie możemy się doczekać! Do zobaczenia – zaprasza Marta Magrowicz, Sales Manager w firmie ID® Identity.

– Z niecierpliwością czekamy na pierwszą imprezę targową po tak długiej przerwie. Podczas FestiwalMarketingu.pl zaprezentujemy tegoroczne nowości – okleinę Roma i cyfrowy druk na okleinach introligatorskich. Przygotowujemy również bogatą gamę produktów ekologicznych w nowej odsłonie, wykonanych z ciekawych surowców. Przedstawimy także kalendarze książkowe, które jakiś czas temu wprowadziliśmy do oferty. Mamy nadzieję, że przypadną odwiedzającym do gustu. Nie możemy się doczekać zaprezentowania naszych produktów i rozmów z klientami. Do zobaczenia na Festiwalu Marketingu! – w podobnym tonie wypowiada się Maciej Maćkowiak, Commercial Director w firmie Promonotes.

– Wiemy, jak ważny jest dla naszych Klientów rozwój ich firm oraz realizowanie nowych projektów. Zdajemy sobie sprawę, że współpracujemy z branżami, w których choćby chwilowy przestój w działaniu generuje duże straty. Szczególnie przez ostatni rok nasi klienci przekonali się, że jesteśmy partnerem biznesowym, na którego mogą liczyć w tych nawet bardzo wymagających czasach. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli ponownie spotkać się z nimi na żywo i wspólnie dobrać rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą w aplikacjach naszych klientów. Do zobaczenia na naszym stoisku! – dodaje Karolina Pankiewicz, Kierownik Działu Marketingu w ASTAT.

Na targi z niecierpliwością czekają także agencje reklamowe. Jak podkreśla Sylwia Opara z agencji 14ZERO, zeszłoroczna edycja targów była bardzo wyczekiwana i bardzo udana. – W tym roku jesteśmy jeszcze bardziej stęsknieni za spotkaniami w realu z klientami, dostawcami czy podwykonawcami! Chcemy się zobaczyć, przywitać i po prostu twarzą w twarz porozmawiać, nie tytko służbowo. Osobiście mam już dosyć konferencji, warsztatów czy spotkań online. Liczę, że się niedługo zobaczymy w starym składzie i dobrym zdrowiu. Dobry humor wszystkim wróci, jak będziemy mieć zamówienia, czyli… już niedługo! – reasumuje Sylwia Opara. 

Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii Festiwal Marketingu i Druku z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl