Termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu kończy się za dwa tygodnie.
Już tylko dwa tygodnie – do 6 sierpnia mają firmy produkujące POS-y na to, aby wziąć udział w konkursie.
Aby zgłosić display’e do konkursu należy wypełnić FORMULARZ, oraz przesłać dokumentację opisującą konkursową realizację – szczegóły znajdują się TUTAJ.
POS-y można zgłaszać w 17 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka i Bezpieczeństwo.
Podczas Festiwalu Marketingu i Druku odbędzie się już trzynasta edycja konkursu. Jak co roku JURY wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych realizacji. Dodatkowo POS najwyżej oceniony zdobędzie nagrodę GRAND PRIX. Osoby odwiedzające targi również będą mogły oddać swój głos, a POS z największą liczbą głosów otrzyma NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
Zgłoszone prace będzie można oglądać podczas targów Festiwal Marketingu i Druku 15-16 września 2021 r. w warszawskim EXPO XXI.
Ogłoszenie wyników nastąpi drugiego dnia targów – 16 września 2021 r.
Konkurs wrócił pod opiekę Magdaleny Wilczak, która radośnie powróciła do swoich obowiązków po urlopie macierzyńskim.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres magdalena@oohmagazine.pl.