Elephant, Stricker, Polski Spichlerz Sp. z o.o., Manufaktura Ceramiki Łódź oraz Reklama Ananas – to kolejni wystawcy wrześniowych targów, którzy potwierdzili swój udział w FestiwalMarketingu.pl. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm, a na targach zostały już ostanie wolne powierzchnie.
Wystawcy już czekają na możliwość prezentacji swojej oferty na okres jesienno-zimowy. – Targi dają możliwość wymiany spostrzeżeń odnośnie branży reklamowej i to nie tylko z klientami, ale także z wystawcami, co jest przydatne dla lepszego zrozumienia rynku. Spotkań z ludźmi w realu nie da się niczym zastąpić, ponieważ komunikacja jest wtedy bardziej precyzyjna i poświęcamy jej więcej uwagi. Ostatni rok był na pewno ciekawy, także będzie o czym rozmawiać. Bardzo nas cieszy że już we wrześniu będziemy mogli pokazać nowości, natomiast perspektywa towarzyskiego spotkania z zaprzyjaźnionymi firmami i wystawcami już wywołuje uśmiech na twarzy – mówi Daniel Lukić z firmy Elephant.
Po raz kolejny już na targach zaprezentuje się firma Stricker. – Z niecierpliwością czekaliśmy na potwierdzenie daty tegorocznej edycji FestiwalMarketingu.pl. Z naszej perspektywy, nic nie zastąpi spotkań na żywo z naszymi Klientami. Targi to miejsce gdzie w ciągu dwóch dni, będziemy mieli okazję zobaczyć się z wieloma naszymi Partnerami biznesowymi. Specjalnie na tę okazję, przygotowujemy nowy katalog oraz gamę produktów, którymi będziemy chcieli miło zaskoczyć. Wierzymy, że tegoroczny FestiwalMarketingu.pl, będzie nowym otwarciem, i powrotem do normalności w naszej branży – mówi Paweł Grzeszczuk, Country Sales Director Poland & Baltics w Stricker.
Wrześniowe targi to co roku doskonała propozycja dla szukających świątecznych inspiracji. – Bardzo cieszymy się z udziału w tegorocznym FestiwalMarketingu.pl, z uwagi na możliwość zaprezentowania oferty głównie pod kątem zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Jako, że nasza oferta jest bardzo szeroka, to jest to świetne narzędzie i idealny czas. Na pewno pokażemy nowe zestawy upominkowe sygnowane marką Polski Spichlerz, która zdobywa coraz większą popularność na rynku i cieszy się olbrzymim uznaniem. Jednak to co najważniejsze, to możliwość osobistego spotkania z Klientami, uściśnięcie dłoni i bezpośrednia wymiana opinii – tego nam wszystkim brakowało w ostatnim czasie najbardziej! Z wielkim entuzjazmem czekamy na wrzesień i spotkanie ze zwiedzającymi – dodaje Aneta Sowa z firmy Polski Spichlerz Sp. z o.o.
Wszyscy wystawcy jednogłośnie podkreślą, że to najwyższa pora na reSTART branży. – Z niecierpliwością czekamy na tegoroczną edycję Festiwalu. Możliwość spotkania, kontaktu z klientem i prezentacji produktów jest doskonałym miejscem i czasem na nawiązanie relacji biznesowych. Pomimo trudnej sytuacji staramy się nie poddawać, a patrzeć z pozytywną energią w przyszłość. Nasza oferta została powiększona o nowy produkt, który zostanie zaprezentowany na targach po raz pierwszy, ale o tym już niebawem – mówi Katarzyna Kostrzewska z firmy Manufaktura Ceramiki Łódź.
– Za nami przełomowy rok. Ostatnie miesiące szczególnie mocno mobilizowały nas do pracy i poszukiwania nowych możliwości. Owocem tych starań jest oferta rozbudowana o kolejne usługi m.in. produkcję i wymianę metek, zdjęcia produktowe i video promocyjne. Opracowaliśmy także innowacyjną technikę znakowania: nadruk membranowy. To nowość na rynku, którą zaprezentujemy na tegorocznych targach. Liczymy na wystrzałowy debiut – reasumuje Adrian Bagieciel z firmy Reklama Ananas.
Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ.
Trwa rejestracja – zarejestruj się TERAZ.
Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii Festiwal Marketingu i Druku z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.