Wiosenny pokaz LOOK&LEARN French Blond, organizowany przez agencję Nu Horizons na zlecenie L’Oreal Professionnel, odbył się w formule online, w studio Digital Knowledge Village w Warszawie.
Realizacja w nowej technologii, kran kamerowy, ekran LED o wym. 11×4 m, ekran diodowy na podłodze o wym. 4x3m i wybieg 12 m. kw. – to wszystko pozwoliło nam przenieść się do onlinowego świata. Rozpoczęliśmy od piaszczystej plaży w Saint Tropez, drugiego dnia przesiedliśmy się na jacht w Monte Carlo, a trzeciego zakończyliśmy na czerwonym dywanie w Cannes. Grafiki stanowiące dodatkowe tło scenograficzne dodały eleganckiego charakteru całemu wydarzeniu.
Pokaz odbył się w największym studio Digital Knowledge Village, które ma 330 metrów kwadratowych i 7,30 metrów wysokości całkowitej. Reżyserka z podglądem na studio na poziomie +1 zapewnia pełną kontrolę podczas wydarzenia i zasady bezpieczeństwa. Szeroka brama wjazdowa umożliwia łatwe wprowadzanie gabarytowych sprzętów i urządzeń oraz 700 kilogramów piasku, z którego została usypana plaża – wspomina Joanna Ginter, producent Digital Knowledge Village. Wyzwaniem producenckim była logistyka oraz przygotowanie odpowiedniego sprzętu, który umożliwiał pracę w niecodziennych warunkach (piasek).
Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED. Wyzwaniem było połączenie światła scenicznego z czarnobiałą stylizacją Klienta, przy zachowaniu żywego i pełnego koloru i blasku odcienia włosów modelek – wspomina Agnieszka Chaber-Tomczak, new business director Digital Knowledge Village.
Digital Knowledge Village jako przestrzeń eventowa zapewniła przestronne przestrzenie dla artystów, modelek, klienta i agencji. Pełne zaplecze garderobiane oraz dostęp do przestrzeni pomocniczych i magazynowych, wygodne foyer do dodatkowej aranżacji, wydzielone powierzchnie cateringowe jak również chill-out room oraz sundecki jako przestrzenie uświetniające event.
Ze względu na okoliczności pokaz odbywał się online. Za transmisje trzydniowego pokazu na stronie internetowej klienta odpowiedzialne było studio Digital Knowledge Village, które zostało wybrane przez Nu Horizons ze względu na wieloletnie doświadczenie oraz spełniające wymagania klienta przestrzenie.