Logo

Event MIX

Już 9 listopada odbędzie się [online] 13. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

13. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się online pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!

Organizatorem konferencji jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

W hubie FMZ znajdą się informacje na temat  wszechstronności marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, gdyż każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do postrzegania marki.

W ramach FMZ zostaną zaprezentowane trendy i najlepsze praktyki dotyczące szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych celem osiągnięcia  'marketing exellence’ w każdej z nich.

Uczestnikom konferencji zostaną przedstawione sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:

keynote #1 – Eco driven marketing

keynote #2 – Omnichannel technology

keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Wiedza pod szyldem FMZ, jest kumulowana i udostępniana w formie podcastów, video wywiadów i warsztatów – PRZEZ CAŁY ROK, a 9 LISTOPADA udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.

Bilety na wydarzenie można nabyć TUTAJ.

Bieżące  informacje na temat FMZ:  Forum Marketingu Zintegrowanego – Strona główna | Facebook

Partnerzy wydarzenia

Wedo, Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix,  Fundacja Czyste Powietrze, Warszawska Szkoła Reklamy, Narrative Impact, Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, Graffiti Films, Pro Duct BBF, CreativeHarder Group, Teatr Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, BIURO KARIER Wydział Zarządzania UW, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl, silanauki.pl, students.pl, PRESS.

Patroni Medialni

Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli: oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Markter+,My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl

Patronaty i partnerstwa uczelni

Patronat Honorowy Patronat Rektora Uniwersytetu Łódzkiego, Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW, Warszawska Szkoła Reklamy, Wyższa Szkoła Bankowa.