Jak czytamy na stronie Festiwalu, Cannes Lions w swojej stacjonarnej formule powróci do Cannes we Francji w dniach 20-24 czerwca 2022 r.
– Nie możemy się doczekać ponownego zjednoczenia branży i naszej społeczności. Od ponad 67 lat Cannes Lions służy jako siła scalająca globalną społeczność twórczą. Ponieważ świat wciąż się zmienia, wiemy, że nasza rola jako przewodniczących musi ewoluować. Budowanie festiwalu Cannes Lions w formule hybrydowej pozwoli nam nadal docierać do naszej rozszerzonej społeczności kreatywnej, którą powitaliśmy dzięki naszym inicjatywom cyfrowym w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Daje nam to możliwość odkrywania Festiwalu na nowo na przyszłość – mówi Philip Thomas, przewodniczący Lions.
Plany festiwalu, który będzie opierał się na członkostwie LIONS, cyfrowej ofercie opartej na subskrypcji, która została uruchomiona w marcu 2020 roku i która ma obecnie ponad 10 000 członków, są opracowywane w taki sposób, by zapewnić globalnej społeczności
W zeszłym tygodniu firma Lions otworzyła coroczne badanie stanu kreatywności. Wyniki mają nakreślić nastroje w branży i podejścia do kreatywności oraz nakreślić dokładny obraz tego, co w niedalekiej przyszłości wpłynie na przemysł kreatywny. Wyniki badania stworzą program redakcyjny CANNES LIONS 2022 na wszystkich jego platformach i wydarzeniach.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności w Cannes Lions odbywa się od 1954 r. Co roku gromadzi branżę komunikacji kreatywnej na jedynym w swoim rodzaju wydarzeniu w Cannes.