XXII Kongres Public Relations już za niespełna osiem miesięcy. Wkrótce poznamy cały program, jednak już teraz wiadomo, że kluczowym tematem wydarzenia będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations. Event odbędzie się 15-16 września w Rzeszowie.
Kongres to 22 lata niezwykłych spotkań, inspirujących wystąpień, ciekawych warsztatów. Tysiące stron badań naukowych, publikacji akademickich, raportów, ekspertyz – to tylko wybrane elementy z dorobku Kongresu Public Relations. W bieżącym roku, już po raz kolejny odbędzie się spotkanie branży public relations, któremu ponownie patronują organizacje takie jak: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu www.kongrespr.pl wszystkich, którzy zainteresowani są tematami poruszanymi podczas konferencji.
– Kolejna edycja naszego wydarzenia to dyskusja o technologiach. Wyzwania, przed którymi stają praktycy public relations dotyczą w dużej mierze właśnie technologicznych aspektów komunikowania. Będziemy mówili o samych narzędziach, ich zastosowaniu, zmianach jakie się w tym zakresie dokonują. Sporo uwagi poświęcimy również cyberbezpieczeństwu, które jest coraz bardziej wymagającym obszarem dla osób zajmujących się komunikowaniem – wskazuje dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu.
Gośćmi tegorocznego wydarzenia będą: Maksymilian Pawłowski – Group PR and External Communication Manager, Teknos, Łukasz Borowicz – Menedżer ds. PR, OLX, Tomasz Popielawski – Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż, Anna Olszewska – Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Deniz Rymkiewicz – Rzecznik Prasowy, PR Manager Grupy eSky, Sebastian Grochala – Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej S.A. i wielu innych.
Oprócz wystąpień prelegentów, podczas Kongresu zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym jeden poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa. Jest to jedno z poważniejszych wyzwań stojących obecnie przed praktykami public relations. Zmianom związanym z zabezpieczeniem organizacji towarzyszą również kryzysy, które z niespotykaną dotąd siłą, na skalę której jeszcze kilka lat temu nikt sobie nie wyobrażał, dotykają coraz więcej podmiotów gospodarczych.
OOH magazine od lat wspiera Kongres Profesjonalistów Public Relations. W ubiegłym roku event poświęcony był tematowi digital PR-u oraz zarządzania e-kryzysami. Jednym z wiodących tematów wydarzenia była kwestia hejtu, który został nazwany „nową normalnością”. Adam Łaszyn i Dariusz Tworzydło pisali o tym na naszych łamach TUTAJ.
Temat galopującej digitalizacji poruszał na naszych łamach również Dariusz Tworzydło w swoim felietonie (czytaj TUTAJ).
Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski. Sponsorem głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.