Slodkie rozpoczęło współpracę z Fundacją Las na Zawsze. Od 2022 roku za każde złożone zamówienie firma posadzi 1 metr kwadratowy lasu. To kolejna proekologiczna inicjatywa marki.
Podejście zgodne z poszanowaniem środowiska naturalnego od zawsze było bliskie firmie Slodkie, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Od tego roku Slodkie zaangażowało się również we współpracę z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną lasów w Polsce.
– Cieszę się, że firma wchodzi w kolejny etap swojej proekologicznej działalności, dzięki której wspólnie będziemy mogli zadbać o lepszą przyszłość naszej planety. Wspólnie, ponieważ w tę akcję włączą się nie tylko pracownicy naszej firmy czy Fundacji, ale przede wszystkim nasi Klienci, ponieważ każde zamówienie będzie determinowało posadzenie kolejnych drzew – podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.
Sadzenie lasu, czyli drzew i krzewów, we współpracy z Fundacją, odbywa się dwa razy do roku – wczesną wiosną oraz późną jesienią. Fundacja podkreśla, że dzięki zabezpieczeniom formalnym oraz finansowym posadzonych drzew nie można wyciąć, a ziemi sprzedać.
– Naszą misją jest trwałe i nieodwracalne przywrócenie równowagi biologicznej w Polsce. Uważamy, że sadzenie i ochrona lasów jest najprostszym sposobem zapobiegania zmianom klimatycznym. Jest to też najlepszy prezent, który możemy zostawić następnym pokoleniom. Wsparcie naszych działań jest przejawem odpowiedzialnego biznesu. Każda współpraca jest dla nas ważna i istotna w odbudowywaniu bioróżnorodności naszego kraju – komentuje Agata Woźnicka, Kierownik ds. Relacji z Klientem, Fundacja Las na Zawsze.
Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to kolejna proekologiczna inicjatywa firmy. Slodkie, świętując w tym roku jubileusz 25-lecia, ma na swoim koncie szereg działań wspierających osoby potrzebujące, środowisko, a także zwierzęta. Więcej o inicjatywie z okazji Jubileuszu firmy pisaliśmy TUTAJ.
Polecamy uwadze wywiad z Anną Garmadą, który przeprowadziliśmy na początku 2021 roku. Rozmawialiśmy m.in. o rebrandingu i reorganizacji marki z 24-letnią historią, liftingu brandu i wprowadzaniu licznych zmian w czasie pandemii. Materiał dostępny TUTAJ.