Rolki to funkcja, która z sukcesem się przyjęła na platformach społecznościowych Instagram i TikTok. Idąc za tym sukcesem, Meta w ubiegłym roku wprowadziła testową funkcję w USA. Teraz platforma udostępnia Rolki globalnie, w 150 krajach, w tym w Polsce.
Jak analizują eksperci z Meta, oglądanie wideo zajmuje ponad połowę czasu spędzanego na Facebooku i Instagramie, a Reels to zdecydowanie najszybciej rozwijający się format treści. – Skupiamy się na tym, aby Reelsy były dla twórców najlepszym sposobem na odkrywanie, łączenie się z odbiorcami i monetyzację treści. Chcemy również, aby znajdowanie i udostępnianie odpowiednich i zabawnych treści było przyjemne i łatwe – czytamy w oświadczeniu Meta.
Aby pomóc twórcom zarabiać na Facebook Reels, Meta rozszerza testy nakładek reklamowych, zaczynając od banerów i naklejek. Nowe opcje edycji i kreacji Facebook Reels obejmują również Remix, 60-sekundowe rolki, wersje robocze i przycinanie. Reelsy będzie można także udostępniać w relacjach na Facebooku.
Więcej informacji: TUTAJ.
Więcej newsów marketingowych znajdziesz TUTAJ.
Inspiracji marketingowych szukaj podczas Festiwalu Marketingu.