Logo

Gadżety reklamoweTylko w OOH magazine

W oczekiwaniu na Promo Show Professional 2022 – Okiem agencji

W oczekiwaniu na Promo Show Professional 2022. Spotkanie TOP dostawców z przedstawicielami branży reklamowej odbędzie się już za niecały miesiąc, 22-23 marca 2022 r. Po raz pierwszy odbędzie się w komfortowych przestrzeniach Hilton Warsaw City. Agencje reklamowe z niecierpliwością czekają na ten wyjątkowy event branżowy. 

Sylwia Opara, właścicielka firmy 14Zero:

Targi Promo Show Professional to jest event na który się czeka i chce się tam być. Cieszymy się, że spotkamy się z najlepszymi dostawcami produktów reklamowych w Polsce. Takie spotkania są ważne, ponieważ oprócz omawianych oczywistych kwestii biznesowych, budujemy tam relacje z naszymi partnerami, które naszym zdaniem są najważniejsze!


Katarzyna Sklinda, właścicielka firmy Bravia:

Jak co rok z radością oczekujemy na wydarzenie jakim są targi Promo Show Professional. To jedyna możliwość na spotkanie jednocześnie z tak dużą grupą naszych głównych dostawców w przyjaznym, zawsze bardzo komfortowym i kameralnym otoczeniu. Oceniam je jako jedne z najbardziej owocnych i niezacierających się w pamięci wydarzeń branżowych w roku.


Remigiusz Gremlik, Dyrektor Zarządzający w SIDE Agencja Reklamowa:

Idea przyświecająca organizatorom PSP od samego początku spotkała się z naszym zainteresowaniem. Spotkanie wybranych agencji reklamowych z Top dostawcami w kameralnych, komfortowych warunkach – to jest to czego nam brakowało, to zupełnie inna jakość, inny klimat prowadzenia rozmów, inny sposób budowania relacji. Impreza wpisała się już na stałe do kalendarza targowego, a my meldujemy się na każdej kolejnej edycji. Nie inaczej będzie również w tym roku więc – do zobaczenia w marcu!


Magdalena Czerwińska, Specjalista ds. sprzedaży w agencji Feelgood:

Na targi wybieram się jako jedna z przedstawicielek agencji Feelgood z Krakowa. Promo Show Professional to event, na którym możemy poznać się bliżej i budować wzajemnie relacje z przedstawicielami branży reklamowej.
Mamy możliwość sprawdzenia, dotknięcia i porównania nowości z bliska.
Plusem tego wydarzenia jest jego oprawa i kameralny charakter. Liczymy na owocne kontakty.


Kinga Dzwoniarska, Prezes Zarządu w Agencja Reklamowa Ważka:

Bardzo cenimy sobie spotkanie z Top Dostawcami na Promo Show Professional. Dzięki temu czujemy, że nasze potrzeby są dokładnie wysłuchane, pomaga nam to też w budowaniu relacji, która ułatwia potem kontakt telefoniczny czy e-mailowy. Nowości poznane na PSP to bardzo przydatna inspiracja w rozwijaniu  biznesu w branży gadżetów reklamowych. Nasz zespół Agencji Reklamowej Ważka zawsze bardzo cieszy się na taką kameralną formę spotkania.


Sonia Niemiera, Doradca ds. klienta w Pro-Activ:

PSP to dla naszej agencji miejsce nie tylko spotkania towarzyskiego czy biznesowego, to miejsce gdzie bez zbędnego zgiełku możemy porozmawiać, dotknąć i przyjrzeć się produktom od wyselekcjonowanych dostawców. Jesteśmy wdzięczni, że jesteśmy w tym gronie zaufanych i wybranych agencji, które mają tą możliwość uczestniczenia w tak fajnym i rozwijającym przedsięwzięciu.


Dominik Markocki, Właściciel w Whitebox:

Targi PSP to szczególne wydarzenie. Bardzo podoba mi się sama koncepcja targów, ponieważ w komfortowych warunkach i zupełnie na spokojnie możemy spotkać się z dostawcami i omówić warunki współpracy na kolejne miesiące. Whitebox odwiedza PSP każdorazowo, mocną grupą handlowców, którzy mogę zobaczyć nowości i nawiązać kontakty.


Jakub Kawa, Owner w TODO.net.pl:

Jako stale rozwijająca się i szukająca inspiracji na wielu płaszczyznach agencja jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nadchodzących targów Promo Show Professional. Jest to wydarzenie, które każdego roku pozwala nam w przyjaznej atmosferze zacieśniać współpracę z partnerami z branży. Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja będzie owocna i inspirująca dla wszystkich uczestników.


Maciej Brzoskowski, wspólnik w PROMOBAY gadżety reklamowe: 

Co najbardziej cenimy sobie uczestnicząc w Promo Show Professional? Myślę, że to co wszyscy – swoistą kameralność wydarzenia, jego odpowiedni poziom, a przede wszystkim wartościowych uczestników po każdej ze stron. Te ważne cele udaje się osiągać organizatorom. Zawsze miło jest spotkać się z dostawcami, a jeszcze lepiej, gdy odbywa się to w sprzyjającej atmosferze i warunkach. Przekłada się to bezpośrednio na wartość takich kontaktów, co po prostu się opłaca. Kilka razy przekonaliśmy się, że rozmowy i idee, które miały swój początek na PSP, zaowocowały następnie wymiernymi jednorazowymi lub powtarzalnymi kontraktami. A o taki skutek w ostatecznym rozrachunku przecież chodzi.


Relacja z ostatniej edycji:

Promo Show Professional odbędzie się 22-23 marca 2022 r. w Warszawie w hotelu Hilton Warsaw City.

Wtorek, od 10:00 do 18:00
Środa, od 10:00 do 17:00

Wstęp wyłącznie dla przedstawicieli agencji reklamowych. Obowiązują zapisy online. Formularz rejestracji: TUTAJ.

Więcej o gadżetach reklamowych przeczytasz TUTAJ