Logo

AktualnościEvent MIX

CTCO – polskie firmy podsumowują targi rekamy w Lyonie  

Targi CTCO 2022

Początkowo zaplanowane na początek lutego 2022 r., targi CTCO w Lyonie odbyły się w dniach 15- 17 marca w nadzwyczajnej formule, podczas której cała społeczność produktów promocyjnych i odzieży mogła się wreszcie spotkać. Na imprezie wystawiło się ponad 260 wystawców, w tym 50 nowych, z ponad 15 różnych krajów.

Na targach pojawiło się 6833 zwiedzających, którzy podczas 3 dni imprezy mogli przyjrzeć się najnowszym trendom w produktach promocyjnych i tekstyliach reklamowych.

Wydarzenia dodatkowe

W tym roku targi odbyły się w dwóch oddzielnych halach Centrum Wystawienniczego Eurexpo w Lyonie. Nowością roku były tzw. Speed ​​Demos, podczas których wystawcy mogli zaprezentować wybrany przez siebie produkt przed kamerą i zwiedzającymi. Nowości w markach tekstyliów reklamowych prezentowane były podczas specjalnych „pokazów mody”. Kolejnym punktem targów były konferencje i okrągłe stoły. Odwiedzający mogli również zapoznać się z wybranymi innowacjami w gadżetach reklamowych w specjalnej strefie „Must” i zagłosować na produkt promocyjny roku. W strefie Lab można było zobaczyć pokazy haftu, grawerowania laserowego, DTF i bezpośredniego druku cyfrowego.

Polscy przedstawiciele na CTCO

Na targach nie zabrakło polskich dostawców artykułów promocyjnych, którzy zaprezentowali swoją ofertę europejskim odbiorcom.

– Targi CTCO to obowiązkowa impreza dla każdej firmy, która chce działać i rozwijać się na rynku francuskim. Pomimo drobnych perturbacji związanych ze zmianą daty, minioną edycję oceniamy bardzo dobrze, wszystkie 3 dni były wypełnione spotkaniami i rozmowami. Efekt targów w postaci nowych klientów i zamówień był dla nas odczuwalny praktycznie pierwszego dnia po ich zakończeniu. Targi CTCO w Lyonie oraz Premium Sourcing w Paryżu (ten sam organizator) to już obowiązkowe pozycje w naszym kalendarzu targowym – mówi Marcin Matwiejczyk z Headwear Professionals.

Wojciech Pawłowski z badge4u chwali tegoroczną frekwencję. – Targi CTCO odbyły się po rocznej przerwie, w nieco okrojonej formule, bo bez części związanej z drukiem na tekstyliach. Mimo to frekwencja dopisała i nasze stoisko odwiedziło 1100-1200 przedstawicieli firm, głównie francuskich. Było to około 80% odwiedzających w porównaniu do ostatniej przedpandemicznej edycji, ale w zdecydowanej większości były to firmy nowe, które jeszcze nas nie spotkały. To dobry prognostyk i nadzieja na jeszcze mocniejsze wejście na rynek francuski – dodaje Wojciech Pawłowski.

Firma CiTRON GROUP debiutowała we Francji w tym roku. – Na targach CTCO wystawialiśmy się po raz pierwszy. Poza kilkoma niedociągnięciami organizacyjnymi, uważam tę imprezę za udaną. Frekwencja na tych targach dopisała, więc mieliśmy okazję zaprezentować francuskim klientom naszą ofertę czyli pamięci USB, Power Banki, PVC Factory oraz nowość w asortymencie dostępnym na stanie magazynowym, czyli kubki termiczne. Więcej na temat efektów będziemy w stanie powiedzieć dopiero za jakiś czas. Liczymy na współpracę z nowymi francuskimi kontrahentami – mówi Magda Owczarska, CMO CiTRON GROUP.

Więcej informacji: TUTAJ.