Logo

Marketing MIX

Mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy

W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy.

W ścisłym centrum przy skrzyżowaniu jednych z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich ulic – Emilii Plater i Świętokrzyskiej, zaprezentowany został mural wykonany dla marki Tous, a zaprojektowany w ścisłej współpracy z Tous przez artystkę i ilustratorkę Asię Pietrzyk.

Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 270m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie prestiżowych drapaczy chmur Cosmopolitan, Złota 44 oraz InterContinental, oddaje ducha tego unikalnego stylu i dbałości o każdy detal. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin podsumował prace nad muralem koordynator projektu i dyrektor sprzedaży Braughman Aleksander Malisz.

Projekt, to jak sama artystka o nim mówi: „to jak niezliczona ilość koralików w różnych kolorach rozrzuconych na ciemnej podłodze, z których ktoś postanowił ułożyć kształt misia. A ponieważ to wszystko stało się pewnego wiosennego dnia, to wśród koralików pojawiają się i kwiaty.”

Wiosenny miś zgodnie z koncepcją marki jest symbolem miłości i łagodności. Niebywała jakość i piękno w każdym detalu po to by wyrazić siebie jeszcze bardziej. W swojej nowej kolekcji wiosennej Tous mnoży żywe kolory i lśniące kamienie szlachetne i zachęca do bycia odważną, a zrealizowany Mural jest właśnie tą odpowiedzią na bycie odważną.

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media.

Więcej newsów z branży TUTAJ.