Targi, to nie tylko wydarzenie samo w sobie, to nie tylko tereny targowe. To dużo więcej. Targi napędzają rozwój gospodarczy. Dzięki organizowanym imprezom targowym żyje wiele różnych firm. Można tutaj wymieniać bez końca – firmy zabudowujące, hydraulicy, elektrycy, graficy, drukarnie. Dzięki targom funkcjonuje bardzo dużo firm z branży HoReCa – hotele i restauracje w trakcie trwania targów przeżywają prawdziwe oblężenie, niektóre hotele żyją głównie dzięki targom. Taksówkarze podczas targów także mają co robić. To tylko kilka przykładów. Powinniśmy mieć świadomość, że dzięki targom funkcjonuje wiele firm, setki o ile nie tysiące osób ma zatrudnienie. Targi są motorem napędowym gospodarki, nie możemy o tym zapominać.
Targi, to nie tylko spotkania i rozmowy biznesowe. Targi, to także wymiana wiedzy i doświadczeń. Nierzadko targi są miejscem, gdzie są prezentowane nowe produkty, technologie i innowacyjne rozwiązania. Targom bardzo często towarzyszom różnego rodzaju kongresy i konferencje naukowe. To idealne miejsce do generowania nowych pomysłów. Targi są motorem napędowym wielu firm, branż, a co za tym idzie i całej gospodarki. Sami bardzo często podczas targów krajowych czy zagranicznych prezentujemy nowości produktowe czy technologiczne. Praktycznie na każdej imprezie targowej spotykamy się z pytaniami o nowości. Nie inaczej było podczas ostatnich targów Promo Show Professional w Warszawie, które były miejscem premiery naszej najnowszej linii produktów EcoRange.
Chyba nie ma lepszego miejsca niż targi, które dają tak szerokie możliwości budowania relacji biznesowych. Targi i różnego rodzaju eventy, to rozmowy i spotkania, które w bezpośredni sposób przekładają się na relacje, które są podstawą wielu udanych biznesów. Targi, to spotkania dostawców i odbiorców, producentów i pośredników, partnerów biznesowych. To spotkania szeroko rozumianego popytu i podaży. W dzisiejszym czasie stawiamy na budowanie relacji. Uczestnicząc w wydarzeniach organizowanych przez OOH magazine (Festiwal Marketingu, Promo Show Professional) mamy taką możliwość również podczas wieczornych gal i bankietów. To tak naprawdę dodatkowy dzień targowy na rozmowy z klientami tylko w bardziej komfortowych warunkach.
Nowy rok zapowiadał się bardzo owocnie pod względem targowym, jednak bardzo szybko zostało, to zweryfikowane przez rzeczywistość. Dwie ważne imprezy w Niemczech zostały przesunięte na 2023 rok. Tym bardziej cieszy fakt, że nasze rodzime targi Promo Show Professional zostały zorganizowane i zakończyły się dla nas bardzo pozytywnie. Mam nadzieję, że będzie to impuls rozwojowy dla całej branży MICE i gadżetów reklamowych. Pamiętajmy, targi to: wiele miejsc pracy, ważny element gospodarki, relacje, wymiana wiedzy i doświadczeń, motor napędowy wielu biznesów.
Artykuł oraz cała gazeta PIAP jest dostępna TUTAJ.
Czytaj więcej o branży artykułów promocyjnych TUTAJ.