W maju br. startuje nowa kampania Pantene, w której, po raz pierwszy w polskiej historii marki, jej ambasadorem został mężczyzna – Michał Szpak. Piosenkarz jest znany ze swoich długich, pięknych i kręconych włosów, które są jego znakiem rozpoznawczym od ponad 10 lat.
Nowa kampania marki #SiłaWłosów mówi o tym, jak ważną rolę w życiu każdego z nas odgrywają włosy. To one właśnie są jednym z głównych sposobów na określanie naszej tożsamości, wyrażania tego, kim jesteśmy, jak chcemy być postrzegani. Kiedy włosy są takie, jakie chcemy, aby były – to są źródłem naszej wewnętrznej siły. Pantene zauważa jednak, że bycie sobą nie zawsze jest łatwe, gdyż nasz wizerunek może spotkać się ze społecznym odrzuceniem. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy. Podkreśla to hasło kampanii: „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto”.
Wybór Michała Szpaka na nowego ambasadora Pantene potwierdza zaangażowanie marki w inicjowanie dyskusji na tematy istotne społecznie. Kampania #SiłaWłosów ma wspierać każdego w wyrażaniu swojego indywidualizmu – niezależnie od uprzedzeń czy obowiązujących kanonów piękna.
Michał jest tego uosobieniem. Artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niezwykły wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia. Jego wewnętrzna siła i niezłomność pozwoliły mu pozostać sobą i osiągnąć sukces. Nowy ambasador Pantene inspiruje tysiące ludzi do odważenia się do bycia prawdziwym sobą. Każdego dnia manifestuje siłę, jaką czerpie ze swoich włosów, będących nieodłączną częścią jego wizerunku.
– Moje włosy są moją siłą. Pozwalają mi czuć się sobą. Zawsze tak było, nawet, gdy inni patrzyli na nie z dezaprobatą. Jestem naprawdę dumny z tego, że jako nowy ambasador marki Pantene mogę pokazywać innym, że włosy dają nam siłę do tego, żeby pomimo wszystkich przeciwności – mieć odwagę do bycia sobą – mówi Michał Szpak.
W najnowszej reklamie Michał Szpak opowiada historię o tym, że czasem wyrażanie siebie wymaga ogromnej odwagi, ale bez wątpienia jest tego warte. Pokazuje też, jak ważną rolę w jego życiu prywatnym i scenicznym odgrywają włosy. Marka Pantene natomiast podkreśla, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji włosów każdego dnia możemy osiągnąć nie tylko ich zdrowie i piękno, ale też pewność siebie i odwagę do bycia sobą w każdej sytuacji. #SiłaWłosów
Koncept kreatywny najnowszej kampanii Pantene kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.