Marketing MIX Scania Polska: kolejne kroki na drodze do zmniejszenia śladu węglowego ze wsparciem...

Scania Polska: kolejne kroki na drodze do zmniejszenia śladu węglowego ze wsparciem Pod Prąd Studio

0
Scania Polska

Scania – światowy lider zapewniający kompleksowe rozwiązania dla transportu, w tym pojazdy ciężarowe i autobusy oraz dedykowane im usługi, od wielu lat przewodzi zmianie w kierunku zrównoważonego systemu transportowego. Podczas kongresu Impact’22 w Poznaniu, Scania Polska – generalny dystrybutor i przedstawiciel firmy Scania w Polsce ogłosił nową kampanię reklamową pod hasłem „Wielkie postępy, coraz mniejsze ślady”, którego autorem jest warszawskie Pod Prąd Studio.

Pojazdy ciężarowe odpowiadają za około jedną czwartą emisji CO2 z transportu drogowego w UE i za około 6% całkowitych emisji w UE. Pomimo wzrostu efektywności zużycia paliwa w ostatnich latach, emisje te wciąż rosną, ze względu na rosnące zapotrzebowanie na transport.

Dlatego, w 2019 r. UE uchwaliła pierwsze w historii ogólnounijne normy emisji CO2 dla pojazdów ciężarowych i wyznaczyła cele w zakresie zmniejszenia średniej emisji na lata 2025 i 2030.  Cele, które dziś stanowią „serce” globalnej strategii firmy Scania.

Scania jest silnie zaangażowana w upowszechnianie transportu niezależnego od paliw kopalnych, a znajdujące się w naszej ofercie pojazdy elektryczne odgrywają kluczową rolę w tym procesie. Chcemy przyspieszyć zmianę w kierunku zrównoważonego transportu w Polsce. Nie możemy oglądać się na innych, musimy działać tu i teraz, do czego nawiązujemy w haśle naszej kampanii – mówi Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska SA.

Kampania promująca elektryczne rozwiązania transportowe Scania ma zasięg globalny, jest realizowana na całym świecie. W Polsce o opracowanie jej hasła przewodniego zadbało Pod Prąd Studio.

Scania to marka premium, silnie ugruntowana na naszym rynku. Każdego dnia jej działania i produkty wpływają na życie milionów ludzi, pośrednio lub wprost. Cieszymy się, że możemy być częścią przemiany transportu w Polsce – mówi Paul Bachowski, Strateg w Pod Prąd Studio.

Hasło „Wielkie postępy, coraz mniejsze ślady” wzmacnia i ugruntowuje wizerunek firmy Scania jako innowacyjnej firmy, która wykorzystuje nowoczesne rozwiązania w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zależało nam na podkreśleniu tego faktu i skoncentrowaniu się na efektach działań dodaje.

Nowa kampania Scania Polska pod hasłem „Wielkie postępy, coraz mniejsze ślady” oficjalnie rozpoczęła się 11 maja 2022.


Artykuł promocyjny

Więcej newsów marketingowych znajdziesz TUTAJ.