– Zawsze działaliśmy jako pracownia, a nie fabryka. Dawało nam to dużą elastyczność, a jednocześnie gwarantowało większe zadowolenie klienta. Klient z nami nie musiał rozmawiać o tysiącach wyrobów. Mogliśmy się skupić na kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciu sztukach danego produktu. Również sprawa łączeń kolorów w wyrobie nie była problemem – mówi Tomasz Tomaszewski z TETO-LEDER.
Standardem jest tłoczenie logo na wyrobach. Dodatkowo producent dysponuje metalową czcionką, za pomocą której może personalizować wyroby. Produkty wykonywane są ze skóry naturalnej i ekoskóry, między innymi notesy i notatniki w różnych formatach, wizytowniki, teczki na dokumenty, listy gratulacyjne, akty notarialne, etui na okulary i wiele innych wyrobów.
Na targach TETO-LEDER chce również zaprezentować banknotówki, które po wielu latach wracają w ich ofercie.
Festiwal Marketingu odbędzie się 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI Warszawa.
Produkty TETO-LEDER (marka TOMI-GINALDI) będzie można obejrzeć na stoisku F13, na hali nr 1.
Więcej informacji na www.tetoleder.pl
Więcej gadżetowych inspiracji można znaleźć TUTAJ.