Logo

AktualnościTylko w OOH magazine

TETO-LEDER (marka TOMI-GINALDI) wraca na polski rynek reklamy

Po wielu latach działania głównie na rynkach zagranicznych TETO-LEDER wraca z ofertą na rodzimy rynek. Dzięki temu oferta będzie szerzej udostępniona, wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z propozycjami już podczas wrześniowych targów reklamy i poligrafii Festiwal Marketingu.

– Zawsze działaliśmy jako pracownia, a nie fabryka. Dawało nam to dużą elastyczność, a jednocześnie gwarantowało większe zadowolenie klienta. Klient z nami nie musiał rozmawiać o tysiącach wyrobów. Mogliśmy się skupić na kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciu sztukach danego produktu. Również sprawa łączeń kolorów w wyrobie nie była problemem – mówi Tomasz Tomaszewski z TETO-LEDER.

Standardem jest tłoczenie logo na wyrobach. Dodatkowo producent dysponuje metalową czcionką, za pomocą której może personalizować wyroby. Produkty wykonywane są ze skóry naturalnej i ekoskóry, między innymi notesy i notatniki w różnych formatach, wizytowniki, teczki na dokumenty, listy gratulacyjne, akty notarialne, etui na okulary i wiele innych wyrobów.

TETO-LEDER

Na targach TETO-LEDER chce również zaprezentować banknotówki, które po wielu latach wracają w ich ofercie.

Festiwal Marketingu odbędzie się 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI Warszawa.
Produkty TETO-LEDER (marka TOMI-GINALDI)  będzie można obejrzeć na stoisku F13, na hali nr 1.

Więcej informacji na www.tetoleder.pl

Więcej gadżetowych inspiracji można znaleźć TUTAJ.