Logo

Marketing MIX

LEGO® z kontekstową kampanią Out-of-Home

W najnowszej kampanii OOH LEGO® Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii. Kontekstowe kreacje i dobrane do nich punkty styku zwracają uwagę odbiorców, zapewniając dotarcie do grupy celowej i przekazując ideę marki.

Najnowsza kampania LEGO® Friends zachęca szczególnie dziewczynki do podążania swoją drogą i szukania pasji dzięki inspiracjom dostępnym w przestrzeni miejskiej. Layouty kampanii dostosowane są do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji. Działania reklamowe zostały zaplanowane na czas przygotowań do powrotu do szkoły i zapisywania się na zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania.

– Pełne emocji chwile eksplorowania przestrzeni miejskiej to idealny moment, aby dotrzeć do odbiorcy z dopasowanym komunikatem, w idealnym czasie i miejscu. OOH wzmacnia te emocje, budzi potrzeby i angażuje – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Nowa kampania LEGO® doskonale wpisuje się w możliwości reklamy Out-of-Home, a przekaz wzmocniony kontekstem zapewniają synergię w efektywnym kierowaniu przekazu reklamowego do odbiorcy – dodaje.

– Szukamy pasjonatów sztuki, poszukiwaczy przygód, miłośników zwierząt, odkrywców i nie tylko. W przestrzeni miejskiej znaleźliśmy miejsca, gdzie mogą się spotkać z naszą reklamą, dopasowując komunikat do tych okoliczności – mówi Agata Czech – Senior Digital Marketing Manager Poland, Ukraine & Baltics z LEGO®. – Jesteśmy blisko naszych odbiorców i mamy nadzieję, że nowa kampania LEGO® Friends zaowocuje nie tylko świetną zabawą, ale również zainspiruje do działania i rozwijania swoich pasji – dodaje.

– Staraliśmy się dobierać lokalizacje tak, aby zestaw LEGO® Friends znajdujący się na layoucie nawiązywał do miejsca w okolicy, które jest tematycznie związane z daną pasją — mówi Łukasz Kozłowski, Managing Director  z Initiative Media Warszawa. – W Trójmieście i na wybrzeżu można zobaczyć layout z żaglówką, w okolicy ZOO – zestaw z dzikimi zwierzętami, a akademię kosmiczną np. przy planetarium i Centrum Nauki Kopernik. Dopasowana kreacja do kontekstu i miejsca to potencjał na zwiększenie absorpcji przekazu reklamowego – dodaje.

Kampania LEGO® Friends powstała w ramach produktu #AMSbackTOschool zaprojektowanego na podstawie analizy łączącej segmenty OOH: klasyczny OOH i digital OOH (Digital Indoor w galeriach) tak, aby przeprowadzić odbiorcę przez całą ścieżkę konsumencką. Dzięki temu OOH angażuje i pobudza do działania, a kampania DOOH w galeriach, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję zakupową i zwiększa konwersję sprzedaży.


Więcej newsów z tej kategorii przeczytasz TUTAJ.

TAGS