W dniach 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponownie na dwóch halach 232 wystawców miało okazję zaprezentować nowości na nadchodzące miesiące oraz – na okres świąteczny.
– Cieszymy się, że udało nam się spotkać z naszymi top klientami i zaprezentować im szereg nowości. Każde spotkanie face to face jest dla nas cenne. Jeśli w drugim dniu targów brakuje nam katalogów, to kolejny dowód na udany udział. Dodatkowo bardzo energetyczny wieczór branżowy, który kolejny raz zbliża członków rynku reklamy to kolejna wielka zaleta – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts, jeden z wystawców targów.
Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 123 gadżety reklamowe! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku, była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.
Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS-y. Wybierano także nagrodę publiczności, wyniki można zobaczyć TUTAJ.
Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas gali.
W oba dni targowe odbyła się konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń. Podczas trzech godzinnych prelekcji eksperci mówili o brandingu, sprzedaży i motywacji pracowników. Łukasz Murawski prowadził prelekcję o tym, „Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?”, Piotr Tytoń poprowadził panel ekspercki Effective Team Management, a Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?
Jak co roku i tym razem, wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także – po raz pierwszy – Złotych Medali. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy był „Christmas Party”. Następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach Bank Club.
Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 13-14 września 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.