Logo

Marketing MIX

Jet Line powiększa zasięg swojej sieci Digital OOH

Jet Line powiększa wielkość i zasięg swojej sieci cyfrowych ekranów MORE. Do końca października sieć MORE będzie liczyć 400 ekranów w 7 największych miastach w Polsce.

– 400 ekranów oznacza 432 000 emisji spotu reklamowego każdego dnia z efektem blisko miliona kontaktów w tym samym czasie. Podajemy liczbę ekranów dla świadomości skali naszej inwestycji, ale daleko ważniejszy dla nas i naszych klientów jest zasięg czyli policzona widownia, do której gwarantujemy dotarcie – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.

Mechanizm liczenia widowni reklam w sieci MORE opiera się o technologię ARA, która w czasie rzeczywistym zbiera i agreguje dane z przestrzeni OOH. Sensory i algorytmy sztucznej inteligencji analizują ścieżki poruszania się ludzi w miastach, liczą osoby znajdujące się w polu widzenia ekranów, pozyskują liczbę, sposób i czas pojawiania się różnych obiektów: samochodów, tramwajów, autobusów, rowerów itp. Dane odnoszą się tylko do ludzi, którzy w trybie real time są w zasięgu ekranu, to znaczy którzy są prawdziwą widownią każdego spotu z osobna.

Pierwszy pakiet ekranów MORE został zainstalowany w Warszawie w październiku 2019 r. Po trzech latach systematycznego rozwoju, ekrany MORE są pierwszą i jedyną ogólnopolską siecią cyfrowych ekranów w siedmiu największych miastach w Polsce: w Katowicach i miastach GOP, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu. Ekrany mają spójny, jednakowy wygląd, takie same parametry i minimalistyczny design. Są przestrzenią cyfrowej komunikacji z ludźmi w miastach: pieszymi, rowerzystami, z mieszkańcami i turystami.

Więcej informacji: www.jetline.pl

Więcej artykułów o marketingu znajdziesz TUTAJ