Logo

Event MIX

Premiera płyty Męskie Granie 2022 już 25 listopada

Za nami największa trasa Męskiego Grania w historii. W tym roku sponsorowany przez markę Żywiec projekt odwiedził aż osiem miast, a w line-upie wydarzenia znalazło się ponad 80 wykonawców, którzy zagrali aż 180 koncertów. Zapisem tych wyjątkowych muzycznych emocji jest wydawnictwo, które pojawi się w sklepach 25 listopada. Od 4 listopada dwupłytowy album dostępny jest w preorderze. Dziś premierę ma także pierwszy singiel z płyty – Orkiestra/Pani w obuwniczym w wykonaniu Męskie Granie Orkiestry.

Dwie godziny najlepszej polskiej muzyki

Album Męskie Granie 2022 zawiera najlepsze wykonania utworów zarejestrowane podczas zakończonej w sierpniu trasy. Tegoroczny projekt był jeszcze bardziej eklektyczny niż podczas wcześniejszych edycji, a z dwóch scen wybrzmiały nowe muzyczne gatunki, w tym rap, jazz czy elektro, co będzie można usłyszeć także na albumie. Na każdym z koncertów pojawiły się dwa nowoczesne mobilne studia – każde z nich przejechało po Polsce ponad 3000 km. W ten sposób udało się nagrać ponad 200 godzin koncertów, z czego na płytę wyselekcjonowano ponad dwie godziny muzyki. Premiera albumu zaplanowana została na 25 listopada, a krążek dostępny jest w preorderze od 4 listopada.

Męskie Granie

Premiera singla

W samo południe, 4 listopada, odbyła się także premiera pierwszego singla zapowiadającego wydawnictwo – Orkiestra/Pani w obuwniczym w wykonaniu Męskie Granie Orkiestry 2022. Na dwóch płytach znajdzie się jeszcze 13 innych utworów, w tym m.in. tegoroczny singiel Jest tylko teraz, Polskie tango, Zwiedzam świat czy Kawałek podłogi.

– Za nami największe Męskie Granie w historii – mówi Dorota Nowakowska, Manager Marki Żywiec. – Zaprosiliśmy do współpracy artystów z bardzo odmiennych muzycznie rejonów i jeszcze bardziej otworzyliśmy się na nowe gatunki muzyczne. Te wszystkie zmiany słychać na naszym najnowszym wydawnictwie. To dwie godziny najlepszej polskiej muzyki – dodaje Nowakowska.

Płyta powstała we współpracy z Mystic Production. Wytwórnia odpowiadała za nagranie i wydanie albumu.

Preorder można zamówić TUTAJ.

Wyłącznym sponsorem trasy jest marka Żywiec.


Więcej newsów o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.