Dominika Przyłęcka ma ponad 25 lat doświadczenia, zarówno w sieciowych agencjach, m. in.: JWT, Havas, Y&R, jak i lokalnych: MillionYou, Whites, Grandes Kochonos oraz po stronie Klienta, m.in. jako: Kierownik Działu Komunikacji i Ewaluacji dla Muzeum POLIN, Dyrektor Marketingu Sante czy Instynkt Creative Group.
– Dominika Przyłęcka, łącząc doświadczenie po stronie agencji i po stronie działów marketingu, wnosi do naszej organizacji szerszą perspektywę i zrozumienie celów jakie marki stawiają przed nami w komunikacji. Wierzymy, że doświadczenie Dominiki – praca z markami z różnych sektorów – FMCG, bankowości, usług, kultury, motoryzacji, organizacji społecznych przy tworzeniu marek, strategii marketingowych i komunikacyjnych, pozwoli nam wspólnie w realizacji najlepszych kampanii we wszystkich kanałach – zgodnie z naszą misją ALL LINE, ALL IN – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation.
Focus Nation jest polską agencją ALL LINE z 20-letnim doświadczeniem w realizacji projektów marketingowych B2C i B2B. Blisko 50-osobowy zespół pracuje dla topowych polskich i międzynarodowych marek, m.in. Brown-Forman, Mastercard, Bank BNP Paribas, BNP Paribas Cardif, Dell Technologies, PZU, Teilor, Krosno Glass, INGKA Centres i wielu innych. Agencja rozwinęła swoją ofertę digital, w tym performance marketing, social media, content video oraz stale wzmacnia dział trade & shopper marketingu. Focus Nation stawia na partnerskie i długoterminowe relacje, każdego Klienta traktuje indywidualnie, dobierając zespół tak, by kompleksowo wspierać marki w realizacji ich celów biznesowych.
Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event&field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF NATION GROUP.
Więcej informacji z branży TUTAJ.