Plej wygrał przetarg na projekt Gellwe - OOH magazine
Logo

Event MIX

Plej wygrał przetarg na projekt Gellwe

Agencja Plej rozpoczęła współpracę z firmą FoodCare, wygrywając przetarg na obsługę projektu komunikacyjnego marki Gellwe.

Od piątku, 25 listopada, w telewizji można zobaczyć billboardy sponsorskie stworzone przez Plej i Papaya Films. Za obsługę mediową odpowiada Initiative, a za aktywności reklamowe marki w social mediach – agencja Open Gate.

W ramach współpracy powstały także 6-sekundowe bumpery do digitalu oraz sesja zdjęciowa na planie dedykowana dalszym działaniom komunikacyjnym.

– Marki z portfolio FoodCare są doskonale rozpoznawane przez większość Polaków, a Gellwe to synonim najlepszych tradycji kulinarnych i produktów do pieczenia najwyższej jakości. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze wieloletnie doświadczenie współpracy z markami spożywczymi pomogło nam sprawnie odnaleźć się w świecie Gellwe i w pełni odpowiedzieć na potrzeby zaadresowane przez zespół kliencki. Mamy nadzieję, że ten projekt to początek długiej i owocnej współpracy – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.


Więcej newsów o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.

TAGS