Wspomniana nowa jakość wiąże się nie tylko z odświeżeniem strony internetowej oraz wdrożeniem jej nowych funkcjonalności, to również zaznaczenie w dość wyraźny sposób wartości jakie prezentuje stowarzyszenie, członkowie i ich firmy.
– Było sporo okazji do budowania relacji biznesowych, które pojawiły się podczas wielu wydarzeń oraz Wieczoru Branżowego w maju, gdzie uroczyście obchodziliśmy 15-lecie PIAP.
Dzięki gościnności organizatora PROMO SHOW, mogliśmy zaplanować do realizacji w lutym 2023 największe stoisko w historii naszej organizacji, wraz z możliwością prezentowania produktów naszych szanownych członków. Również tam, odbyliśmy mnóstwo spotkań z obecnymi i przyszłymi Piapowiczami – mówi Jacek Kozłowski – Prezes Zarządu PIAP i dodaje – Wręcz rewolucyjnego podejścia do zmian doczekał się także katalog, cieszący się zawsze dużym zainteresowaniem, którego szata graficzna oraz układ, forma i treść przeszły ogromną transformację z nazwą włącznie. Od 2023 roku to już nie katalog a Niezbędnik Marketera.
– Ambicje są ogromne, a poprzeczka postawiona została wysoko. Z energią i nadzieją spoglądamy w przyszłość. Największą nagrodą za trud włożony w rozwój stowarzyszenia było, jest i będzie powiększanie się grona członków. Przed nami czas zmian, a ich plan nakreśliliśmy podczas warsztatów Design Thinking, które odbyły się w lutym 2023 roku. Powstał nowy odświeżony model biznesowy PIAP z uwzględnieniem dwóch segmentów użytkowników: obecnych i przyszłych członków. Teraz czas na wdrożenie tego modelu wraz z nowym Dyrektorem PIAP. Od kwietnia Paweł Wielkopolan działa z nami i przygotowuje między innymi obecnie Sprawozdawcze Walne oraz Wieczór Branżowy PIAP, które odbędą się już 2 czerwca w Zegrzu. To tam usłyszycie o przyszłych pomysłach na nowy odświeżony PIAP. Zapraszam również do odwiedzenia strony www – mówi Jacek Kozłowski – Prezes Zarządu PIAP.
Kontakt w sprawie PIAP: Paweł Wielkopolan mobile: +48 791 354 426, e-mail: biuro@piap-org.pl
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.