Coca-Cola w specjalnie stworzonych strefach klienta prowadzi działania aktywizacyjne, które zapraszają do wzięcia udziału w zabawie na dotykowych ekranach Digital Indoor. Weekendowe eventy marki pod hasłem „Przepis na prawdziwą magię z Coca-Colą” odbywają się kolejno co tydzień, kolejno w trzech warszawskich galeriach – Promenadzie, Galerii Młociny i Galerii Targówek. Komunikat o specjalnie stworzonych strefach klienckich wyświetlany jest na nośnikach Digital Indoor przy wejściach i w głównych punktach galerii. Następnie w ramach zabawy klienci mogą uczestniczyć w interaktywnej grze i wybrać w ankiecie, do jakiego posiłku najbardziej pasuje Coca-Cola. Za udział w zabawie dla każdego przygotowana jest puszka napoju.
– W naszych kampaniach szukamy kreatywnych rozwiązań, które skutecznie przyciągną uwagę odbiorców, zaskoczą i pobudzą ich wyobraźnię. W najnowszej kampanii „Przepis na prawdziwą magię z Coca-Colą” wykorzystaliśmy digital Out-of-Home w innowacyjnej formie interaktywnego nośnika, który angażuje i pozwala miło spędzić czas w towarzystwie naszej marki – mówi Anna Rodzik – Media & Connection Manager – Poland & Baltics Coca-Cola.
AMS jest partnerem akcji, odpowiedzialnym za całość działań – począwszy od projektu i wizji kreatywnej, aż po jego realizację i obsługę. To nowość, która na stałe weszła do oferty ambientowej firmy. W ofercie znajdują się ponadto różnorodne kreatywne rozwiązania reklamowe, które nadają reklamom wyjątkowy charakter i przyciągają uwagę odbiorców. Obejmują one między innymi aranżację gablot i słupów reklamowych, animację plakatów z użyciem światła LED, druk soczewkowy, lustrzany i elektroluminescencyjny, niestandardowe działania w klubach fitness oraz inne kompleksowe rozwiązania reklamowe zwiększające skuteczność komunikacji z odbiorcami.
– Galerie handlowe, z ich różnorodnością lokalizacji i dynamicznym otoczeniem, są idealnym miejscem do realizacji ambientowych działań reklamowych – mówi Agnieszka Olczakowska, kierownik zespołu ambientowego z AMS. – Angażująca forma samplingu nie tylko pozwoli poznać preferencje klientów marki, ale również umilić im czas zakupów – dodaje.
Więcej newsów z branży TUTAJ.