Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 25 lat temu. W tym czasie powstało 12 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność. Decyzja o otwarciu nowego salonu zapadła ze względu na chęć dotarcia do nowej grupy klientów oraz zaprezentowania szerokiego asortymentu marki w nowym otoczeniu. Sklep o powierzchni 210 m2 zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii handlowej, to nowoczesna przestrzeń, która pozwala na wprowadzanie elastycznych, co sezonowych zmian, w wyglądzie sklepu wraz z wprowadzaniem nowych produktów
i technologii. Dzięki nowej koncepcji sklepu, Jack Wolfskin zapewnia lepszą widoczność produktów i ich funkcji.
Jack Wolfskin, jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową wykonaną z certyfikowanych włókien TexBlue® produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu.
– Otwarcie sklepu flagowego Jack Wolfskin było dla nas ważnym krokiem w kierunku rozwoju marki oraz zwiększenia świadomości o niej wśród szerszego grona konsumentów – tak działania marki komentuje Marcin Gabryołek, General Manager Jack Wolfskin Poland. – Warszawa jest niepodważalnie kluczowym ośrodkiem konsumenckim na mapie Polski, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie naszego kolejnego salonu właśnie tutaj. Cieszymy się, że po miesiącach przygotowań sklep jest już gotowy na przyjęcie klientów. Myślę, że salon flagowy Jack Wolfskin w Arkadii łączy prawdziwego ducha wilczej marki z nowoczesnością. Do jego powstania wykorzystaliśmy wiele przyjaznych środowisku rozwiązań i jesteśmy dumni, że właśnie w takiej formie trafił do użytku naszych klientów.
Co czeka na konsumentów w nowo otwartym salonie? Znajdziemy tam zarówno produkty damskie, jak i męskie, idealne na górskie wyprawy oraz do codziennego użytku w mieście. Dla fanów wędrówek przygotowana została kolekcja HIKING, skupiająca przede wszystkim praktyczne produkty odpowiednie na dłuższe spacery oraz świetnie sprawdzające się na wyprawy w zróżnicowanym terenie górskim. Dodatkowo kolekcję uzupełnia kapsuła CORE, w której skład wchodzą klasyczne sportowe produkty o ponadczasowych fasonach. W ofercie znajdziemy także coś dla wielbicieli dwóch kółek. Kolekcja BIKEPACKING, zawierająca odzież rowerową, plecaki i torby rowerowe, idealnie sprawdzi się na wielodniowe wyprawy oraz przygody z dala od gwaru miasta.
Aby kompleksowo spełnić wszystkie potrzeby wymagających konsumentów, Jack Wolfskin przygotował także kolekcje miejskie. Jedna z nich – URBAN ENTDECKUNG, skupia się przede wszystkim na ciepłych płaszczach i kurtkach przeznaczonych do użytkowania w mieście. Produkty te technologicznie nie odbiegają od tych wykorzystywanych w outdoorze, a dodatkowo łączą w sobie minimalistyczny styl oraz nowoczesny i atrakcyjny design. Dla osób szukających bardziej casualowych rozwiązań idealnie sprawdzi się za to kapsuła CAMPFIRE. Oferuje ona najwyższej jakości odzież i akcesoria wykonane z naturalnych materiałów, zapewniających komfort noszenia niezależnie od pogody.
Wataha zachęca do odwiedzenia nowego salonu flagowego Jack Wolfskin w galerii Westfield Arkadia. Szeroki wybór produktów i bogaty asortyment, a także nowoczesne rozwiązania i oryginalny design to tylko kilka z powodów, dla których warto odwiedzić wilczą markę w jej nowej lokalizacji. Wszystkie produkty dostępne w salonie stacjonarnym znajdują się także w sklepie internetowym marki: https://www.jack-wolfskin.pl/.