Logo

Marketing MIX

Ruszyła 7. edycja świątecznej akcji Grupy Lego #BuildToGive!

Za każde zbudowane serce, które zostanie później udostępnione, Lego przekaże zestaw klocków dla najbardziej potrzebujących dzieci.

Dla wielu rodzin na całym świecie święta są magicznym czasem pełnym radości i celebrowania, ale dla niektórych z nich okres ten może być trudny. Dlatego Grupa LEGO zachęca do pomocy w budowaniu własnych interpretacji serc z klocków i dzielenia się supermocą zabawy z dziećmi, które jej najbardziej potrzebują w ramach inicjatywy #BuildToGive.

Za każde serce udostępnione przed 31 grudnia w mediach społecznościowych lub w aplikacji LEGO Life z hasztagiem #BuildToGive, Grupa LEGO podaruje darmowe zestawy LEGO dzieciom spragnionym zabawy. Akcja jest skierowana do 1,5 miliona dzieci przebywających w szpitalach, domach dziecka lub pochodzących z wykluczonych społeczności z całego świata. Zestawy są przesyłane przez lokalną sieć partnerów charytatywnych Grupy LEGO działających w 24 krajach. W ramach inicjatywy #BuildToGive, od 2017 roku w ręce najmłodszych budowniczych trafiło już 6,5 miliona zestawów klocków.
Zasady akcji są proste – wystarczy, że zaangażujemy nasz czas w zbudowanie własnej interpretacji serca z klocków – po to, by nieść radość i pozytywną energię w okresie świątecznym. Serce może być duże, małe, niebanalne lub prosta w swojej formie – nie ma dobrego ani złego sposobu na jego skonstruowanie, wystarczy użyć wyobraźni! W całej akcji najważniejsza jest przede wszystkim zabawa, której znaczenie i moc są nieocenione przy zacieśnianiu więzi rodzinnych.
Potwierdzają to sami rodzice. Aż 9 na 10 rodzin, które wzięły udział w badaniu Play Well Grupy LEGO stwierdziło, że czuje się szczęśliwymi, poświęcając 5 lub więcej godzin na wspólną zabawę w tygodniu. A jaki może być lepszy powód do zabawy niż przekazanie jej supermocy potrzebującym dzieciom poprzez #BuildToGive?

– Akcję organizujemy już 7 rok z rzędu. Dzięki pomocy ludzi z całego świata podarowaliśmy dotąd miliony zestawów LEGO, które trafiły do najbardziej potrzebujących dzieci, pozbawionych zabawy w codziennym życiu. Podobnie jak w poprzednich latach, także w tym roku zwracamy się z prośbą do rodzin o pomoc w podzieleniu się radością płynącą z tej wyjątkowej inicjatywy. Obecność serc w centrum #BuildToGive jest nieprzypadkowa, ponieważ stanowią one uniwersalny symbol miłości i szczęścia w wielu kulturach. Nie możemy się doczekać wszystkich różnorodnych interpretacji stworzonych konstrukcji. Jesteśmy wdzięczni, że ponownie możemy zamienić kreatywność i zabawę płynącą z budowania z klocków w moc dawania – mówi Maciej Seliński, General Manager Grupy LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Więcej informacji o tym, jak wziąć udział w tegorocznej odsłonie akcji #BuildToGive można znaleźć na stronie Lego.

O #BuildtoGive

Akcja #BuildToGive jest częścią szerszej kampanii Grupy LEGO „Zabawa jest Twoją Supermocą” inspirującej rodziny do przywrócenia znaczenia tej formie spędzania czasu. Jak pokazało badanie Grupy LEGO, dzieci poświęcają dzisiaj na nią 60% mniej czasu w tygodniu, niż dorośli średnio na używanie smartfonów w ciągu tygodnia. Sami rodzice także rzadziej sięgają po zabawę – aż 70% z nich wybiera przede wszystkim zajęcia ukierunkowane na bezpośredni rozwój swoich pociech. Tymczasem dzieci mogą w pełni wykorzystać swój potencjał w późniejszym życiu właśnie dzięki zabawie, która w nieskrępowany sposób pomaga im odkrywać świat, swoje zainteresowania czy talenty.

Oprócz tej kampanii Grupa LEGO współpracuje z różnymi partnerami charytatywnymi i Fundacją LEGO, aby zapewnić zabawę najbardziej potrzebującym dzieciom z całego świata. Programy te dają szansę najmłodszym na nabywanie umiejętności takich jak rozwiązywanie problemów, współpraca w grupie i komunikacja, tak potrzebnych w odniesieniu sukces w szybko zmieniającym się świecie.
W związku z uruchomieniem tegorocznej odsłony akcji #BuildtoGive, Grupa LEGO podaruje jeden zestaw LEGO wybranej organizacji charytatywnej za każdy prezent, który zostanie zbudowany z klocków LEGO i udostępniony w mediach społecznościowych z hasztagiem #BuildToGive. Całkowita roczna darowizna nie przekroczy 1 500 000 zestawów LEGO o wartości 15 000 000 USD.

 


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS