Logo

Trade marketing

Tomasz Kot w roli kasjera w nowej kampanii BLIKA

BLIK zachęca użytkowników w swojej nowej kampanii do korzystania z szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności zbliżeniowych. Kasjera przyjmującego płatności gra znany z poprzednich spotów Tomasz Kot.

W najnowszej kampanii marketingowej BLIKA, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela. BLIK przedstawia w lekki i humorystyczny sposób sytuacje, których możemy łatwo uniknąć gdy korzystamy z płatności zbliżeniowych BLIK w aplikacji bankowej.
Kampania BLIKA podkreśla zalety płatności zbliżeniowych, które sprawiają, że zakupy stają się szybsze i bezproblemowe. Dzięki temu, zarówno klienci, jak i pracownicy sklepów, mogą uniknąć niepotrzebnych komplikacji związanych z płatnością.

– Dzięki BLIKOWI zakupy są znacznie przyjemniejsze i szybsze zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Każda płatność odbywa się za pomocą smartfona, który w obecnych czasach mamy zawsze przy sobie. Nie musimy się zastanawiać czy mamy dokładną kwotę, czy sprzedawca będzie mógł wydać resztę, czy też w ogóle przejmować się posiadaniem portfela przy sobie. Płacenie BLIKIEM zbliżeniowym jest dokładne i bezpieczne co zapewnia autoryzowanie każdej transakcji biometrią lub PIN-em. Z tą myślą tworzyliśmy naszą najnowszą kampanię – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.

Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych BLIKA usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.

Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Spoty można obejrzeć pod poniższymi linkami:
Przygody Tomka kasjera – supermarket
Przygody Tomka kasjera – nocny


Więcej newsów z branży TUTAJ.