W trakcie edycji 2024 omówione zostaną zarówno bardzo specjalistyczne tematy z zakresu prawa, IT, czy porady dotyczące współpracy z tłumaczem konferencyjnym, jak i najmodniejsze obecnie zagadnienia związane z ESG i sztuczną inteligencją. Wysłuchać będzie można niezwykle inspirujących wystąpień psychologów, Jacka Walkiewicza i Piotra Buckiego, którzy pomogą znaleźć moc niezbędną do działania w czasach ciągłych zmian oraz pokażą siłę, jaką mają wydarzenia w kreowaniu doświadczeń klientów. Profesor Krzysztof Celuch już po raz 7 właśnie w trakcie FBE przedstawi wynikające z wielomiesięcznych badań wnioski dotyczące prognozowanych na kolejny rok trendów w branży MICE. Prawdziwą rewelacją będzie także premiera wyników badań poświęconych event marketingowi oraz wpływowi zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań. Aż dwa wystąpienia poświęcone zostaną organizowaniu ślubów i wesel. Można, więc śmiało powiedzieć, że tegoroczne FBE skierowane jest nie tylko do organizatorów wydarzeń dla klientów instytucjonalnych, ale także do tych, którzy pracują dla klientów indywidualnych.
Organizatorzy nie zapomnieli o samorządach. Już po raz trzeci na małej scenie wysłuchać będzie można wystąpień poświęconych wykorzystaniu wydarzeń w strategii miast.
W realizacji FBE udział bierze wiele liczących się podmiotów przemysłu spotkań.
– Forum Branży Eventowej nie jest wydarzeniem sygnowanym przez jednego organizatora. To efekt wysiłku wielu mediów branżowych i stowarzyszeń, a także partnerów i wystawców. – mówi Agnieszka Huszczyńska, organizatorka Forum.
Partnerami strategicznymi FBE 2024 są EXPO XXI oraz Brill AV Media.
OOH magazine ponownie jest Partnerem Medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.