Badania zostały przeprowadzone wśród uczestników rynku reklamowego BTL i miały na celu dokładne zbadanie kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce na przestrzeni ostatnich dwóch lat. W raportach przedstawiono aktualny stan rynku oraz zidentyfikowano najważniejsze problemy i wyzwania, z jakimi branża musi się mierzyć w kontekście zmian gospodarczo-politycznych. Ponadto omówiono korzyści i wpływ artykułów promocyjnych na skuteczne działania marketingowe oraz rynkowe trendy i oczekiwania marketerów planujących kampanie marketingowe.
– Nasza inicjatywa badawcza miała na celu dostarczenie rzetelnych informacji o kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce. Mamy nadzieję, że oba raporty będą wartościowym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców, ich Klientów oraz wszystkich zainteresowanych dynamicznym rozwojem tego sektora rynku. – podsumował Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Badania przeprowadziła firma badawczo-technologiczna SoftArchitect na zlecenie PIAP w dniach 24.09-6.10.2023 z zastosowaniem ankiety empatycznej (Onfly EQ). Próba badawcza N=69 objęła reprezentantów agencji reklamowych, producentów, importerów oraz ich podwykonawców.
Całe raporty można pobrać na stronie internetowej Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Więcej newsów z branży TUTAJ.