Logo

Trade marketingTylko w OOH magazine

Edelweiss na targach PROMO SHOW

Jednym z wystawców podczas zbliżających się targów PROMO SHOW będzie firma Edelweiss, która specjalizuje się w kompleksowym wsparciu sprzedaży. Co dokładnie chce zaproponować odwiedzającym?

Obecność marki w przestrzeni, w której może dotrzeć do nowych klientów, jest niezwykle ważnym elementem procesu sprzedaży. Wizerunek w tym zakresie można budować poprzez ciekawe formy prezentacji towarów w sklepach, chwytliwe aktywacje sprzedażowe lub oryginalne gadżety reklamowe.

Specjaliści z firmy Edelweiss zajmują się analizą potrzeb i oczekiwań konkretnej marki, przygotowaniem projektów najskuteczniejszych rozwiązań, ich produkcją i montażem. Dzięki temu komunikacja wizerunkowa brandu jest spójna.

– Klienci często decydują się na zakup produktów, gdy spodoba im się sposób ekspozycji. W Edelweiss wiemy, jak ważne są przyciągające uwagę POSy i standy. To dzięki nim producenci mogą się wyróżnić na tle konkurencji. Nasza firma zajmuje się projektowaniem i realizacją rozwiązań wspierających sprzedaż — od niewielkich POS-ów, jak woblery, listwy cenowe czy shelfstoppery, po spektakularne ekspozycje permanentne. W naszym portfolio są jednak nie tylko elementy wsparcia sprzedaży, ale również gadżety reklamowe, stoiska targowe, brandingi sklepów czy kompleksowe kampanie i akcje marketingowe. Realizowaliśmy zlecenia dla firm takich jak Coca-Cola, Tchibo czy Decathlon. Próbkę naszych możliwości będzie można zobaczyć na stoisku B9 w hali nr 3. Chcemy zaprezentować nie tylko standardowe rozwiązania POS-owe, ale również najnowsze technologie, takie jak lustra interaktywne, które otwierają nowe możliwości — zaprasza zespół Edelweiss.

www.edelweiss.pl