Logo

Marketing MIX

„W poprzedniej pracy nie było OK”. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl

Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wystąpił w nowej kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach.

Jest to kolejna wspólna akcja marek ze Stanowskim. Do „pracy marzeń” na Teneryfie, którą ogłosili razem na początku lutego, zgłosiło się ponad 10 000 osób. Kampania „Misja Zmiana” będzie szeroko promowana w mediach, a w jej ramach zaplanowano działania edukacyjne i motywujące do zmian zawodowych.

Fenomen na rynku

Start Kanału Zero to największe wydarzenie medialne bieżącego roku. Zaledwie w 2 tygodnie programy zamieszczone na kanale wygenerowały 30 mln wyświetleń, a liczba subskrybentów przekracza obecnie ponad 820 000. Portale pracy rocketjobs.pl i justjoin.it – Główni Partnerzy Kanału – również notują rekordowe wyniki odwiedzin i liczby aplikacji.

Rocketjobs.pl i justjoin.it zostali partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed startem projektu. Obie marki połączyła z Krzysztofem Stanowskim zmiana. – Krzysiek zmienił swoje życie zmieniając pracę, a my pomagamy ludziom zmienić prace na lepszą. – skomentował nawiązanie współpracy Piotr Nowosielski, właściciel portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.

Na start Kanału Zero portale wspólnie ze Stanowskim ogłosiły „pracę marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie płatny 1000 zł dziennie. Swoimi „aplikacjami” w postaci ciekawych historii o zmianie pracy podzieliło się ponad 10 000 osób. Teraz Krzysztof Stanowski wziął udział w spocie promującym kampanię „Misja Zmiana”.

Najtrudniejszy pierwszy krok

Wielu Polaków nie czuje się dobrze w obecnym miejscu pracy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ASM Research Solutions Strategy na zlecenie rocketjobs.pl[1]. Badanie przeprowadzono na próbie 812 pracujących Polaków w okresie 22.12.2023 – 04.01.2024 r., 3 na 4 pracowników biurowych często myśli o zmianie firmy. Ich głównymi motywacjami jest niskie wynagrodzenie (74,1 proc.) oraz praca ponad siły i normy (58,8 proc.). Niestety na drodze do lepszego życia zawodowego napotykają wiele barier, takich jak brak wiary we własne możliwości czy obawa przed nowym miejscem pracy.

Główni Partnerzy Kanału Zero dodadzą zmianom skrzydeł

Kampania „Misja Zmiana” ma na celu motywowanie do zmiany pracy na bardziej satysfakcjonującą oraz przygotowanie do tego kroku. W spocie Krzysztof Stanowski otwarcie przyznaje, że zmiana pracy jest sposobem, by wszystko było OK. A robi to w zabawnym dialogu z Julką, bohaterką poprzednich kampanii rocketjobs.pl.

Co w ramach kampanii?

Misja Zmiana to nie tylko spot, który zostanie wyemitowany w Kanale Zero oraz będzie wyświetlany w digitalu z naciskiem na social media. Portale pracy rocketjobs.pl i just.join.it zaplanowały szereg działań związanych z edukacją wokół zmiany. Pojawi się między innymi e-book „Jak pisać spoko CV?”, materiały dedykowane osobom z branży technologicznej pt. „Misja Zmiana w IT”, cykl webinarów o tematyce psychologicznej w ramach współpracy z Mindwell oraz program „Godzinka z Chatem GPT”. Ponadto eksperci portali będą gościć w różnych programach Kanału Zero, tłumacząc na czym polega Misja Zmiana i podpowiadając jak zmienić pracę na lepszą. Kampania wystartowała 15.02 i potrwa do końca marca 2024 r.

– Mark Twain powiedział, że nie ma nic prostszego niż rzucanie palenia, robił to setki razy. Wiemy, że ludzie o zmianie pracy myślą równie często, nie podejmując przy tym żadnych skutecznych działań. Obawiają się zmian i ich konsekwencji. Nierzadko pozostają w relacjach zawodowych, które destrukcyjnie wpływają na ich samopoczucie i satysfakcję z osobistego rozwoju. Kampania #MisjaZmiana, jak wszystkie działania naszych portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it, dodaje polskim pracownikom wiary w siebie oraz edukuje z charakterystyczną dla nas dawką humoru i dystansu. Nasza kampania to doskonały RTM (Real Time Marketing). O tym, że Krzysiek zmienia pracę mówiła cała Polska. Dla wielu osób dziennikarz stał się inspiracją i przykładem, że warto realizować swoje ambicje zawodowe – powiedział Artur Leśniak, Head of B2C Marketing rocketjobs.pl i Just Join IT.

[1] Badanie przeprowadzono na próbie 812 pracujących Polaków w okresie 22.12.2023 – 04.01.2024 r.

Więcej newsów z branży TUTAJ.