Logo

Gadżety reklamowe

SLODKIE prezentuje: wysyłki kreatywne – jak zrobić to dobrze?

Jubileusz firmy, konferencja, premiera nowego produktu? Pretekstów do zorganizowania słodkiej wysyłki kreatywnej, która zadba o komfort pracownika i jego zadowolenie z pracy jest mnóstwo. SLODKIE podpowiada, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.

Wybór odpowiedniego upominku z powyżej wymienionych okazji, ma wpływ na budowanie relacji z partnerami, klientami czy współpracownikami. Jednym z najbardziej efektownych i najbardziej wyczekiwanych upominków są słodycze, które zawsze sprawiają radość. Dziś producent słodyczy reklamowych może stworzyć wszystko, co tylko wymarzy sobie zamawiający. W tym artykule wyjaśnione zostanie,  dlaczego wręczanie personalizowanych słodkości jest tak ważne w świecie biznesu oraz na jakie rozwiązania stawiają dziś cenione marki.

Unikalność i budowanie pozytywnych wrażeń

Kreatywne słodycze w ciekawym kształcie z logo czy key visualem firmy oraz spersonalizowanym przekazem są absolutnie niepowtarzalne. Odbiorca nie tylko odczuwa radość z otrzymania pysznego prezentu, którym się chętnie poczęstuje, ale także dostrzega wysiłek i kreatywny pomysł włożony w jego stworzenie. Na opakowaniu czy produkcie można umieścić dowolny przekaz – podziękowania, gratulacje, życzenia czy informacje o nowej kolekcji lub obowiązującej promocji. Taka forma reklamy przyczynia się do zwiększania świadomości i rozpoznawalności marki.

Łatwość w dostosowaniu upominku do okazji

Personalizowane słodycze są idealnym dopełnieniem dla różnych biznesowych wydarzeń. Niezależnie, czy chodzi o święta firmowe, jubileusze czy gift packi przy okazji konferencji – kreatywne słodycze można łatwo dostosować do różnego rodzaju wydarzeń.

Podkreślenie charakteru marki

Słodycze z personalizowanym przekazem pozwalają firmie skoncentrować uwagę odbiorcy na swoich wartościach. Gadżet w dowolnym kształcie, wykonany z czekolady Wholefruit, klasycznej mlecznej, a może różowej ruby?

Opakowanie wzbogacone artystyczną grafiką, minimalistycznym kodem QR, kierującym do dowolnego dokumentu czy podstrony, a może eleganckie pudełko pralinek z belgijskiej czekolady?

Co więcej, dzisiaj jest duży dostęp do jakościowych rozwiązań. Poprzez certyfikowane surowce wykorzystywane do produkcji słodkich gadżetów oraz w pełni kompostowalne opakowania – można dbać o relacje biznesowe oraz o środowisko. Możliwości dostosowania słodkości do DNA marki są dziś ogromne.

Case study brandowanych słodkości

  • taZestaw czekoladek do świątecznych wysyłek Food and Design

Projekt Food and Design, zajmujący się kreatywną popularyzacją wiedzy z branży spożywczej, FMCG i HoReCa, z okazji Bożego Narodzenia, wysłał swoim partnerom i ekspertom świąteczne paczki, w których nie mogło zabraknąć słodkiego akcentu. Twórcy projektu zdecydowali się na stworzenie czekoladowej ciuchci, w opakowaniu z bożonarodzeniowymi życzeniami. W efekcie nie było potrzeby produkowania kartek z życzeniami, które zwykle są stałym elementem wysyłek kreatywnych.

SLODKIE

  • Czekoladowe Puzzle dla firmy Libet

Libet S.A. to uznany producent kostki brukowej oraz innych betonowych elementów aranżacji otoczenia. Na potrzeby marki, producent słodyczy, SLODKIE, stworzył kreatywny i ciekawy projekt czekoladowej kostki brukowej, która świetnie odzwierciedlała profil marki.

SLODKIE

Wysyłka kreatywna customizowanych słodyczy w świecie biznesowym to nie tylko okazja do podziękowań czy budowania relacji, ale również skuteczna strategia marketingowa. To subtelny gest, który może znacznie przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności i pozytywnego postrzegania marki. Warto inwestować w tę formę prezentów, których wartość przekracza smakowitość – to także inwestycja w trwałe relacje i lojalność partnerów biznesowych.


Więcej newsów z branży TUTAJ.