Wydarzenie to stanowiło nie tylko okazję do celebrowania sukcesów, takich jak Henkell Freixenet Polska numer 1 wśród dostawców win musujących[1], czy Mionetto – numerem 1 w kategorii prosecco w Polsce[2], ale również platformę do inspiracji i dalszego rozwoju zespołu.
Event pod hasłem „Droga na szczyt”, opierał się na koncepcji „Bubble Air”, która idealnie komponowała się z filozofią marki Mionetto, lidera w segmencie win musujących na polskim rynku. Koncepcja ta podkreślała wartości takie jak świeżość, lekkość i orzeźwienie, będące synonimami jakości i prestiżu oferowanego przez Henkell-Freixenet Polska.
– Wydarzenie odbyło się w malowniczym Zakopanem, co nie było przypadkowym wyborem. Miejsce to odzwierciedlało cele rozwojowe firmy oraz nawiązywało do hasła przewodniego eventu. W stworzonej przez nasz zespół kreatywny koncepcji „Bubble Air”, powietrze jest przede wszystkim nieuchwytne, nieograniczone i niezależne. Cechy te można również przypisać pracownikom firmy Henkell-Freixenet Polska. – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.
Wydarzenie zorganizowane w Aries Hotel & Spa Zakopane obejmowało trzy dni. Dwa z nich poświęcone były sesjom konferencyjnym skupionym wokół podsumowań i wyznaczenia nowych celów firmy. Istotnymi punktami całego wydarzenia były „Bubble Night” – inauguracyjna noc pełna niespodzianek oraz „Fresh Air” – dzień poświęcony oczyszczaniu umysłu i ciała w otoczeniu Tatr. Uczestnicy mieli również wyjątkową okazję spotkać się z Adamem Bieleckim, znanym polskim alpinistą i himalaistą, co dodatkowo ugruntowało motyw przewodni eventu. Zespół Henkell-Freixenet Polska mógł również doświadczyć góralskiej gościnności w dedykowanej strefie Mionetto na Gubałówce.
– Wspólnie z Bossa Nova Event nie tylko stworzyliśmy atmosferę pełną inspiracji i energii, ale także pokazaliśmy, jak ważne jest dla nas celebrowanie sukcesów i ciągły rozwój każdego członka naszego zespołu. To było doświadczenie, które na długo zostanie w naszej pamięci i z pewnością przyczyniło się do wzmacniania relacji i motywacji zespołu. Wspólnie stworzony program był bardzo intensywny i różnorodny, zadbaliśmy o każdy szczegół, kładąc nacisk na jakość i zaskoczenie. – mówi Anna Pawłowska- Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w Henkell-Freixenet Polska.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację eventu firmowego.
Więcej newsów z branży TUTAJ.