Logo

Gadżety reklamowe

Upominki reklamowe IMPACT z wodooszczędnych materiałów – liczy się wpływ!

Co powstaje z połączenia materiałów z recyklingu, nowatorskich rozwiązań technologicznych i upominków reklamowych? Konkretne argumenty dla kampanii reklamowych, które celują w odbiorców gotowych na zmiany.

 

Kolekcja IMPACT to innowacyjne produkty wykonane z materiałów z recyklingu, w których umieszczono cząsteczki AWARE™ korzystające z technologii blockchain. Dla użytkownika oznacza to rzetelne dane dotyczące zużycia wody w ich produkcji, a dla kampanii mocny atut i przewagę nad konwencjonalnymi podarunkami.

IMPACT

Produkcja bawełny wykorzystuje szczególnie duże ilości wody, dlatego zastąpienie jej bawełną z recyklingu oznacza największą oszczędność wody dla upominków z tego materiału. Przede wszystkim jednak, dzięki innowacyjnej technologii AWARE™ można to sprawdzić. Dowody te „zaszyte są” w materiale.

IMPACT

Za zbieranie i weryfikację danych odpowiedzialne są zintegrowane cząsteczki śledzące AWARE™, które wkomponowane są w materiał już na samym początku jego produkcji. Tym sposobem umożliwiają one rejestrację danych dotyczących materiału, takich jak ślad węglowy czy ilość zużytych litrów wody.

Te informacje trafiają do systemu blockchain – wirtualnego łańcucha wpisów zwanych blokami, tworzącego cyfrowe odwzorowanie faktycznego procesu produkcji materiału. Po wytworzeniu końcowego produktu powstaje Certyfikat Autentyczności, potwierdzający obecność znacznika śledzącego AWARE™, który z kolei potwierdza zawartość materiałów z recyklingu i ich dane.

IMPACT

Przykładowo, fartuch kuchenny P262.84 zawiera 70% z bawełny z recyklingu i w 30% RPETu, a dzięki AWARE™ wiemy, że zaoszczędził on 950l wody względem konwencjonalnej produkcji. Z kolei, czapka z daszkiem P453.30 z bawełny o gramaturze 280 g/m2 pochodzącej z recyklingu zaoszczędziła 387l wody.

IMPACT
Upominki reklamowe IMPACT przysłużą się każdej marce, która zwraca uwagę na zrównoważone korzystanie z zasobów i wtórne użycie materiałów.

Jest jeszcze istotny argument finansowy – kampanie reklamowe wykorzystujące produkty IMPACT przyczyniają się do ważnej misji społecznej – 2% wpływów ze sprzedaży produktów z tej kolekcji przekazywane jest na organizację Water.org. Jej celem jest dostarczanie bezpiecznej wody tym, którzy najbardziej jej potrzebują.

Więcej informacji znajduje się na stronie firmy AXPOL Trading.


Więcej newsów z branży TUTAJ.