Logo

Marketing MIX

Wiedza, networking, rozrywka. Zbliża się semKRK w wersji BIG

Po roku i dwóch zakończonych sukcesem warszawskich edycjach semKRK powraca do Starej Zajezdni w wersji BIG! Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w sercu Kazimierza – to m.in. czeka na uczestników wydarzenia.

tam

Merytoryka najwyższych lotów

Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.

Lista prelegentów wciąż się powiększa – wśród nich znajdują się już m.in.:

  • Witold Wrodarczyk, CEO w Adequate,
  • Kamila Kotowska, Head of Growth w cux.io,
  • Sebastian Heymann, Doświadczony Specjalista SEO #RDE,
  • Sławomir Borowy, Właściciel w Asante,
  • Paweł Sokołowski, Co-founder Contadu & Clusteric,
  • Amrita Lal, Senior Client Solutions Manager w LinkedIn,
  • Bastian Grimm, CEO w Peak Ace AG,
  • Adriaan Dekker, Owner w Dertien11.

Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także Facebooku i Instagramie.

Wyjątkowe Call4Papers

Podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers. Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów – chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.

Zwycięzców jest wielu – w sumie 4 osoby wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby wystąpią na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.

Rozdanie prestiżowych nagród

Edycja BIG to także wręczenie statuetek semKRK Awards już po raz siódmy. Wyróżniają one najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. Przyznają je doświadczeni eksperci z wieloletnim doświadczeniem – byli prelegenci semKRK. Zgłoszenia wciąż są otwarte – każda firma może przesłać case study.

Praktyczna wiedza dla zaawansowanych

semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań.

Wiedza, networking, rozrywka

Nie samą wiedzą marketer żyje – równie ważna jest sieć kontaktów, dlatego podczas wydarzenia organizator zapewnia świetne warunki do networkingu. Długie przerwy, strefa chillu przed Starą Zajezdnią i AfterParty (niekiedy trwające do rana) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych znajomości, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej wydarzenia.


semKRK#22 BIG

29 maja, Stara Zajezdnia w Krakowie

Bilety

Warsztaty


OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.