Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez głównego partnera konkursu. Przygotowane kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, którego organizatorem jest ICCO (The International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.
– Trzecia edycja naszego konkursu to kolejny krok w odkrywaniu i promowaniu talentów w dziedzinie PR, której sercem jest pasja i kreatywność. Co roku widzimy, jak rośnie zainteresowanie naszą inicjatywą wśród młodych PR-owców, a my jako Związek Firm Public Relations, nieustannie wspieramy ich drogę do sukcesu. The Next Gen of PR to dla nas więcej niż konkurs – to szansa na odkrycie przyszłych liderów branży, gotowych na wyzwania i nowatorskie podejście – mówi Helena Korniejew, wiceprezeska Związku Firm Public Relations.
Konkurs dedykowany jest dla dwuosobowych teamów, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zespoły mogą być zgłaszane przez osoby fizyczne oraz podmioty zatrudniające pracowników, np. agencje, korporacje czy NGO poprzez formularz znajdujący się tutaj do dnia 30 maja br.
Laureaci The Next Gen of PR 2024 zostaną ogłoszeni w czerwcu br.
Więcej informacji, harmonogram i regulamin konkursu znajdują się tutaj.
Więcej newsów z branży TUTAJ.