– Castorama już rok temu wprowadziła po dwie „ciche godziny” we wtorki i czwartki we wszystkich sklepach swojej sieci. Nieustannie dążymy do tego, by każdy klient czuł się komfortowo i mógł swobodnie korzystać z naszych przestrzeni. Głośna muzyka, tłok i nadmiar bodźców mogą stanowić wyzwanie dla ludzi szczególnie wrażliwych na dźwięki, w tym dla osób w spektrum autyzmu – mówi Agata Zarzycka-Kluczyńska, Kierowniczka ds. Personalnych w Castorama Polska.
Spektrum autyzmu dotyczy nie tylko osób będących w tej kondycji, ale również ich rodziców i opiekunów, dla których codzienne czynności, takie jak zakupy mogą być sporym wyzwaniem. Dlatego też, aby jeszcze bardziej zadbać o klientów ze szczególnymi potrzebami i zapewnić im komfort podczas zakupów, sieć postanowiła wdrożyć je na większą skalę. Od 9 maja 2024 r. “ciche godziny” będą obowiązywać w sklepach Castorama codziennie:
– Bazując na rozmowach z klientami oraz obserwując ich pozytywne reakcje na „ciche godziny” postanowiliśmy wprowadzić je w szerszym zakresie. Dzięki temu zakupy w naszych sklepach mogą być przyjazne dla wszystkich – podkreśla Agata Zarzycka-Kluczyńska.
Co więcej, również pracownicy Castorama oceniają „ciche godziny” bardzo pozytywnie. Jak przyznają, czas bez muzyki i komunikatów dźwiękowych jest dla nich chwilą wyciszenia oraz pozwala im lepiej skupić się na wykonywanych zadaniach.
– Cieszymy się, że nasza inicjatywa wspiera nie tylko komfort klientów, ale także naszego zespołu. To świetny dowód na to, że nawet niewielkie zmiany w miejscu pracy mogą istotnie zwiększyć zadowolenie pracowników i efektywność ich pracy, co bezpośrednio wpływa na poprawę jakości obsługi klientów – dodaje Agata Zarzycka-Kluczyńska.
Działając w duchu współpracy i wdrażając rozwiązania takie jak „ciche godziny”, Castorama tworzy otwarte i różnorodne środowisko, które służy zarówno klientom, jak i pracownikom firmy.
Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.