Logo

Marketing MIX

Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu Effie Award potrwają do 5 lipca 2024 roku.

Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja. Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.

Głęboko wierzę, że Effie od 25 lat nie tylko nagradza, ale przede wszystkim pobudza efektywność. Pomysł na komunikację jubileuszowej edycji zrodził się bardzo szybko. We Freundschaft szczerze wierzymy, że nic tak nie napędza do większego wysiłku i nie daje lepszych efektów, jak dobry rywal! Pozycja konkursu Effie i prestiż tej rywalizacji jest tego doskonałym przykładem, i to chcieliśmy podkreślić w tegorocznej kampanii. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do jej współtworzeniapodsumowała współautorka konceptu komunikacyjnego tegorocznej edycji Effie, ale także była członkini Komitetu Organizacyjnego Effie i wielokrotna jurorka w konkursie, Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft: 

Dlatego tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia. Tym bardziej, że 25 lat Effie to wyjątkowy jubileusz i warto skorzystać z okazji, aby docenić rynek, na jakim jesteśmy i konkurentów, z którymi rywalizujemy.

Za realizację działań mediowych tegorocznej kampanii Effie odpowiada agencja mediowa Starcom.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r. Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:

  • I termin: do 7 czerwca 2024 r.
  • II termin: do 21 czerwca 2024 r.
  • III termin: do 5 lipca 2024 r.

Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.


Więcej newsów z branży TUTAJ.