Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja. Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.
– Głęboko wierzę, że Effie od 25 lat nie tylko nagradza, ale przede wszystkim pobudza efektywność. Pomysł na komunikację jubileuszowej edycji zrodził się bardzo szybko. We Freundschaft szczerze wierzymy, że nic tak nie napędza do większego wysiłku i nie daje lepszych efektów, jak dobry rywal! Pozycja konkursu Effie i prestiż tej rywalizacji jest tego doskonałym przykładem, i to chcieliśmy podkreślić w tegorocznej kampanii. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do jej współtworzenia – podsumowała współautorka konceptu komunikacyjnego tegorocznej edycji Effie, ale także była członkini Komitetu Organizacyjnego Effie i wielokrotna jurorka w konkursie, Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft:
Dlatego tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia. Tym bardziej, że 25 lat Effie to wyjątkowy jubileusz i warto skorzystać z okazji, aby docenić rynek, na jakim jesteśmy i konkurentów, z którymi rywalizujemy.
Za realizację działań mediowych tegorocznej kampanii Effie odpowiada agencja mediowa Starcom.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r. Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:
Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Więcej newsów z branży TUTAJ.