–
Tegoroczna edycja odbędzie się po raz pierwszy latem – w dniach 30 czerwca-2 lipca, pod hasłem „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym”, zaproszeni Goście, prelegenci i eksperci będą mieli wyjątkową okazję do dyskusji o tym, jak łączyć wiedzę i doświadczenie z młodzieńczą energią i innowacyjnością.
W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu coraz ważniejsze staje się łączenie pokoleń i czerpanie z różnorodnych doświadczeń pracowników. W odpowiedzi na tę potrzebę VI edycja Arłamów Business Challenge odbędzie się pod nazwą: „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym”.
W trakcie Arłamów Business Challenge 2024:
Nie zabraknie również bogatego programu atrakcji, imprezy integracyjnej i wieczornego koncertu (wystąpi zespół Stage Fever, gość specjalny: Hirek Wrona).
– Arłamów Business Challenge to wyjątkowe wydarzenie, które zyskało już renomę w środowisku biznesowym. Zeszłoroczna edycja traktująca o AI była ogromnym sukcesem, przechodząc do historii jako nowatorska i inspirująca. Tym razem chcemy skoncentrować się na temacie, który dotyka całego środowiska biznesowego – integracja międzypokoleniowa to kwestia, która może stanowić o „być albo nie być” dla każdej firmy. Celem wydarzenia będzie zainspirowanie liderów i menedżerów do wykorzystania potencjału swojej kadry – do stworzenia bardziej zintegrowanego i efektywnego środowiska pracy, które sprzyja współpracy między różnymi pokoleniami – łączy, a nie dzieli – podkreśla Agnieszka Najberek, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Hotelu Arłamów.
Arłamów Business Challenge 2024 to doskonała okazja do spotkania ekspertów, wymiany doświadczeń oraz zainspirowania się nowymi pomysłami. Jako Hotel Arłamów chcemy być na bieżąco ze zmianami i trendami, które dotyczą całego środowiska biznesowego i często wpływają na zmiany strategii największych przedsiębiorstw.
Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdą się m.in.: dr Monika Sońta (doktor nauk społecznych, Akademia Leona Koźmińskiego), Małgorzata Czarnecka (przedsiębiorca, menedżerka, psycholog, ekspertka w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania) i Magdalena Jethon (polska dziennikarka radiowa, redaktor naczelna Radia Nowy Świat).
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.