Decyzja o połączeniu trzech firm pod jedną marką, Lanyard.PRO, to konsekwencja strategicznego planu rozwoju, którego celem jest wzmocnienie pozycji na rynku oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w Polsce jak i za granicą.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani tą zmianą. Połączenie sił pod jedną wspólną marką umożliwi nam jeszcze skuteczniejsze działanie na rynku oraz jeszcze lepszą obsługę naszych klientów – powiedział Henryk Surdej, dyrektor zarządzający w firmie Lanyard.PRO.
Nowe logo marki zostało zaprojektowane w taki sposób, aby lepiej oddawało charakter firmy i za długo zapadało w pamięć klientom. Choć logo przeszło metamorfozę, zachowuje charakterystyczne elementy poprzednich marek, co pozwala dotychczasowym klientom płynnie przejść przez proces zmiany.
Odświeżenie znaku graficznego, to część większego planu wyżej wspomnianego rebrandingu, który obejmuje również zmiany w komunikacji marki oraz w jej strategii marketingowej.
– Zmiana logo to dla nas kolejny krok w rozwoju marki Lanyard.PRO. Chcemy być rozpoznawalni i cenieni przez naszych klientów, dlatego też nieustannie pracujemy nad tym, aby nasza marka była jeszcze silniejsza i bardziej atrakcyjna – dodała Barbara Hałas-Katra, dyrektor ds. sprzedaży.
Nowe logo marki Lanyard.PRO zostanie stopniowo wprowadzane na wszystkie produkty i materiały promocyjne firmy. Firma planuje również zintegrować nową identyfikację wizualną ze swoją stroną internetową oraz profilami w mediach społecznościowych, aby zapewnić spójność komunikacji z klientami.
Zmiana logo to ważny krok w rozwoju firmy oraz kolejny krok w budowaniu silnej marki Lanyard.PRO, która już w tym momencie jest mocno rozpoznawalna i ceniona przez klientów na całym świecie.
Więcej newsów z branży TUTAJ.