Logo

Trade marketing

POS Media Poland partnerem strategicznym Intermarché

POS Media Poland to pierwsza agencja marketingowa na rynku polskim, która nawiązała strategiczne partnerstwo z siecią Intermarché w zakresie koordynacji komunikacji reklamowej na nośnikach POS we wszystkich formatach sklepów.

POS Media Poland to oddział międzynarodowej Grupy POS Media – agencji shopper marketingowej z ponad 25-letnim doświadczeniem. Od czerwca 2024 roku kompleksowo wspiera klientów z branży FMCG i non-FMCG w ponad 180 sklepach Intermarché.

Agencja POS Media współpracuje z ponad pięcioma tysiącami klientów i markami ze wszystkich kategorii, tworzy rocznie ponad dwanaście tysięcy kampanii, a swoim klientom pozwala dotrzeć nawet do 200 milionów ich odbiorców.

Intermarché to jedna z największych sieci supermarketów franczyzowych w Polsce pod względem obrotów. Działa na polskim rynku od 1997 roku. Wchodzi w skład Grupy Muszkieterów, którą stanowią niezależni przedsiębiorcy.


Więcej newsów z branży TUTAJ.