Trendy EKO w materiałach POS to coraz popularniejsze rozwiązanie, które odzwierciedla rosnące zainteresowanie konsumentów ekologią i zrównoważonym rozwojem. Firmy coraz chętniej sięgają po ekologiczne materiały do produkcji swoich POS-ów, aby nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale także zadbać o środowisko.
Wśród najpopularniejszych ekologicznych materiałów POS można wymienić papier z recyklingu, karton biodegradowalny, a także materiały z włókien naturalnych, takich jak bawełna organiczna czy len. Dodatkowo, wiele firm decyduje się również na stosowanie ekologicznych farb i klejów, aby cały proces produkcji był jak najbardziej przyjazny dla planet.
Klienci coraz częściej szukają produktów i marek, które dbają o środowisko, dlatego inwestowanie w ekologiczne materiały POS może być doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania swoją marką. Trendy EKO w materiałach POS to nie tylko odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, ale także sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, która troszczy się o środowisko.
Nowa kategoria w konkursie POS STARS obejmie zgłoszenia wszystkich materiałów wpisujących się w nurt EKO.
Jednocześnie w tym roku organizator rezygnuje z kategorii Bezpieczeństwo.
Aktualnie prace można zgłaszać w następujących kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, EKO POS, PETS POS i Shelf decoration.
Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzyma dodatkowo nagrodę GRAND PRIX.
To już 16. edycja konkursu, który organizowany jest podczas Międzynarodowych Tragów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu. Na prace konkursowe będzie mogła głosować także publiczność odwiedzająca targi w dniach 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.
Zgłoszenia oraz więcej informacji udziela Magdalena Wilczak.
magdalena@oohmagazine.pl
tel. 884 077 607
Więcej o konkursie można przeczytać TUTAJ.