Na scenie Campusu Google zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.
W gronie potwierdzonych prelegentów znalazł się już Kamil Porembiński, a kolejni zostaną ogłoszeni niebawem.
Podczas tej edycji ponownie może wystąpić każdy – wystarczy zgłosić swój temat w Call4Papers. DevaGroup przeprowadza je w nietypowej formie – publikuje tylko tematy i ich opisy. Głosujący nie znają nazwisk występujących, dzięki czemu nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.
Zwyciężają 3 osoby – 1 wystąpi na żywo, a 2 online podczas webinaru rozgrzewkowego z bonusami dla uczestników.
semWAW#3 poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań.
…szczególnie w piątkowy wieczór, dlatego zaraz po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się AfterParty. Hotel Moxy Warsaw Praga udostępnia uczestnikom przestrzeń do rozrywki i networkingu, a także przygotował dla nich wyjątkową zniżkę na noclegi. Żal nie skorzystać!
Więcej informacji znajduje się na stronie semWAW.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.