Logo

Event MIX

Jesienią kolejne spotkanie semWAW

semWAW powraca do Campusu Google! Kolejne spotkanie dla pasjonatów marketingu internetowego i startupów odbędzie się już na końcu października. Na uczestników, jak zawsze, czekają duża dawka merytorycznej wiedzy w pigułce, spotkania z ludźmi z branży i sponsorami, a wszystko w niezwykle klimatycznym miejscu przy kawie i pizzy. Ponownie wysłuchać będzie można też panelu dyskusyjnego – tym razem w temacie crossborder.

tam

Wiedza dla specjalistów ze startupów i nie tylko

Na scenie Campusu Google zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.

W gronie potwierdzonych prelegentów znalazł się już Kamil Porembiński, a kolejni zostaną ogłoszeni niebawem.

Wyjątkowe Call4Papers

Podczas tej edycji ponownie może wystąpić każdy – wystarczy zgłosić swój temat w Call4Papers. DevaGroup przeprowadza je w nietypowej formie – publikuje tylko tematy i ich opisy. Głosujący nie znają nazwisk występujących, dzięki czemu nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.

Zwyciężają 3 osoby – 1 wystąpi na żywo, a 2 online podczas webinaru rozgrzewkowego z bonusami dla uczestników.

Praktyczna wiedza dla zaawansowanych

semWAW#3 poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań.

Nie samą wiedzą marketer żyje

…szczególnie w piątkowy wieczór, dlatego zaraz po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się AfterParty. Hotel Moxy Warsaw Praga udostępnia uczestnikom przestrzeń do rozrywki i networkingu, a także przygotował dla nich wyjątkową zniżkę na noclegi. Żal nie skorzystać!

Więcej informacji znajduje się na stronie semWAW.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.